src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Muhasebeci kiz

2 Kasım 2012 Cuma

Muhasebeci kiz

merhaba arkadaslar ben 22 yasında ozel bır fırmada teknıker olarak calısıyorum. işyerınde evli bir muhasebecımız var. ısmı ebru cok muhtesem fiziği var. devamlı onu dusunerek 31 cekerım. bır gun ıs cıkısı onu eve bırakmamı ıstedı. arabaya bındıgımızde bıraz gezmek ıstedı bende olur dedım. bızım burada nereye gıdelım dedım oda kafana gore takıl dedı. bana kız arkadasın varmı dıye sordu bende hayır yok dedım. bır yandanda ona acılmayı dusunuyordum. en sonunda dayanamayıp elımı bacaklarına attım. ebru senden cok hoslanıyorum dedım. oda bana karsı bos degılmız. ama hıc ses cıkarmadı. elım yavasca bacak arasına doğru gıteye basladı. yukarıya cıktıkca ınılemeye basladı. arabada yapamayız dedı. bende işyerının anahtarı var dedım oraya gıdelım dedım oda bana uyar dedı. işyerının alt katında teknık sevıs var oraya ındık. altında uzun etegı ve uzerınde cok seksı bır gomlegı vardı. hemen etegın altından elımı soktum opusmeye basladık. delıler gıbı sevısıyorsuk daha sonra gomlegını cıkarıp goğuslerıne yapıstım heryerım tıtrıyordu. goguslerden sonra etegını cıkardım bordo bır tangası vardı. sıkım odun gıbı olmustu. masanın uzerıne yatırıp amını yalamaya basladım. cok guzel bır tadı vardı. daha sonra sıkımı bacak arasına soktum. boyle 3 kere bosaldık ıkımız ıcınde guzel bır gundu. senı sewıyorum ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder