src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Amcam Karımı Güzel bi sikti

4 Kasım 2012 Pazar

Amcam Karımı Güzel bi sikti

Merhaba,sayın okuyucular bu yaz başı başımızdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.ben 35 murat eşim 32 yaşında kapalı bir bayandır ve sitedeki diğer hikayeler gibi süper bir tanrıça değildir,normal Anadolu türk ev hanımı gibidir tabiî ki dışarıda biraz daha bakımlıdır,herkes kalçalarına,basenlerine,göğüslerine hasta olur benim istediğim kadın tipidir balık etli beyaz tenli geniş kalça ince bel ve biraz göbekli zaten türk kadınının özelliğidir bunlar, eşim funda bu özelliklerden bolbol almıştır.Ben yıllardır eşimi paylaşmayı istiyordum ama eşimi ikna edemiyordum ve ikna olacağınada inanmıyordum artık.ben bir kurumda teknisyenim ve sık sık nöbete kalırdım mesai arkadaşım kadir amcayla,kadir amca emekliliği gelmiş oğlunun askerden gelmesini bekleyip evlendirip emekli olacaktı ama uçkurunada çok düşkündü kadın travesti gay fark etmezdi onun için delik olduktan sonra fark etmez derdi.onun sayesimde bende birkaç sefer kadın ve travesti sikmiştim.bir gün eşim cep telefonumu evde unuttugum için işyerine gelmişti,kadir amca esimi camdan görmüş ve karım olduğunu bilmeden amına koyayım ne karılar piyasada göte bak göğüslere bak çatır çatır sikimlik karı dedi bende merak ettim ve baktıgımda şok oldum sulandıgı biricik karım fundaydı,funda odamıza gelince kadir amca şaşırdı esimi tanıstırdım ama utancından yerin dibine gecti adam.aslında çok tahrik edici değildi altında diz hizası pileli kot etek üstünde dar bir badi vardı etekden kalçalar sürekli, çalkalanıyordu,göğüsleri ve göbeği badiden çok belli oluyordu eşime çay
içirip gönderdim.kadir amnca esim gittikten sonra cok özür diledi çok mahcup oldugunu söyledi ve biliyorsun hep esinin tipindeki kadınlardan hoslanırım cok güzel karın var değerini bil dedi,bende esimi begenilmesi hosuma gidiyor,ve yanımda ona sulanılması dediğimde güldü ve hoşuna gidecekse karını beğendim dedi bende tesekkür ettim.kadir amcanın agzı sıkıydı okadar işyerinde karı sikti kimse duymadı güvenilir biriydi bana göre.artık kadir amcanın karımı sikmesini istemeye başladım,karımı her sikişimde kadir amcanın ismini anıyordum ve bırak ihtiyarı cok istiyorsan kendini siktir diyordu.kadir amcaya karımın resimlerini göstermeye basladım önce normal sonra erotik resimlerini,bayılıyordu hatta birkaç resmi cep teline atıp wc de otuzbir cekiyordu o kalın ve iri aletini gördüm kesin 17-18 cm fakat çok kalındı,daha sonraları karımın kirli çamaşırlarını ona götürmeye başladım , bir gün temiz çamaşırlarından istedi götürdüm ve ona attırdı döllerini,bunu götür giysin dedi kilodunu cekmecede en üste koydum ve ertesi gün kadir amcanın döllediği kilodu giydiğini fark ettim artık döller amının dudaklarındaydı.osman amca birgün karımı çok istediğini neye mal olursa olsun sikeceğini söyledi ve bende oan söz verdim yardımcı olm ak için ama karı ikna olmuyordu.kadir amca emekli oldu ama herhafta beni arıyor nezaman diye sıkıstıryordu ,kadir amca emekli olunca memleketine gitmiş oğluda askerden gelmiş düğün yapıyordu bizide davet etti ve oğlum gelinle bende fundayla gerdeğe giricem diyordu bu sözleri duydukça zevkten dört köşe oluyordum,mesafe biraz uzak olduğu için cocukları kayınpederler bıraktık eşime dar kot pantolan vekısa dar kot çeket ve kırmız tek renk türban takdırdım ve biraz makyaj yaptırdım ne bu böyle bütün köyü peşimemi takıcaksın dedi giymek istemedi ama ısrar edince tama dedi düğün 3 gündü biz ikinci gün gittik köy düğünüydü kadir amca bizi karsıladı esime özel ilgi gösterdi hanımıylada tanıtsım oda ellili yaslarda bir köy kadınıydı,bütün köyün inasnalarının gözü karımdaydı kadınlar nasıl kapalı bir kadın böyle daracık giyinir diyorlardı,erkelerde karıya bak diye biribirlerini uyarıyorlardı karımın götü bacakları kottan tasmıstı .akşam kına gecesinde karım döktürüyordu,bir ara kadir amca beni çağırdı bu fırsat ele geçmez bu gece sikicem karını dedi bende nasıl dedim gerekirse tecavüz edicem dedi tama dedim sen sarhoş numarası yap gece ben gelir kaldıgınız odada senin yanında sikerim dedi anlaşmıstık ben erkelerle içerken kadir amca sürekli hazırlık yapıyordu eşimde herseyden habersiz oynayarak kurtlarını döküyordu saat gece 2 gibi hersey bitti ben sarhoş gibi davranıp karıma ve kadir amcaya dayanarak evlerine cıktık ve odaya gectik geniş bir yer yatagı yapılmıstı pantonumu cıkarıp hemen yataga girdim kadir amca iyi geceler deyip cıktı,ben uykuya dalmak üzereydi esim kapıyı kilitlemek istedi ama ben engel oldum düğün malzemelerinden alabilirler bizim odadaydı onlar çünkü eşim tamam dedi
Soyunmaya başladı uzun pembe dizlerine kadr gelenaskılıklı bir gecelik giydi altında beyaz kilot beyaz sütyen vardı ve fundayla sikişmeyeli 15 gün falan olmustu cok istiyordum onu sikmeyi ama bugece sahibi baskası olacaktı esim herseyden habersiz ısıgı kappatı ve yataga girdi cok içmisim uykum var dedim ve döndüm oda bana sarıldı uyuya dalmısım ama bir ara kapını açıldıgını hissetim esim uyuyordu içerde bir karartı vardı bu kadir amcaydı sanırım,yorganın kalktıgın hissetim ve yorgan kapandı tekrar ama yorganın içinde kipırdanma vardı arkam dönük oldugu için göremiyordum ama karımı oksuyordu esim uyanır gibi oldu ağzını kapattı sesini kes zevkine bak dedi karım yapma kocam uyanır desede içkisine uyku ilacı attım uyanmaz dedi bağırırım dedi senin çağırdığını söylerim dedi ve karımı boyunlarını yalamaya basladı bende yüzümü onlara döndüm ama uyuyor gibiydim esimi kulaklarını boynunu dudaklarını göğüşlerini elliyordu ama çok aceleciydi karımı yüzü bana dönük şekilde bir bacağını kaldırıpsokmaya basladı esim ıh ıh diye alıyordu ama zorlanıyordu alt dudağını sısrıyordu karım bir elini arkaya adamın bouynuna doladı ve kendine cekiyordu kadir amca yüklendikçe yükleniyordu funda nerdeyse yanıma gelmişit karım boşalmadan adam içine attırmaya başladı ama inmedi karımı domaltıp karnının altına yastık koydu ve geçirmeye basladı karım sesi çıkmasın diye çarsaf yastık ne varsa azgını bastırıyordu kadir amca cok sert sikiyordu esim alısık değildi buna sonra döndürüp bacaklarını ayırdı sikmeye basladı daha sonra ata biner gibi bindiridi karımı pozisyondan pozisyona sokuyordu esim 2 sefer boşaldı ama buseferde adam boşalmak bilmiyordu karım artık ağlamaklı bir sekilde boşal lütfen deyince volkan gibi patladı ihtiyar kurt heryer dölden sırılsıklam olmustu adam hosuna gittimi diye sordu evet dedi esim, daha seni çok sikicem dedi ve götte n istedi ama esim burada olamıyacagını ama söz birdahakinde götten vereceğini söyledi şasırmıstım karım bir dahakine diyordu kadir amca dısarı cıktı gitti karımda bana sarılarak uyudu sabah hiçbirsey olmamıs gibi banyoda dusunu aldı ve düğüne devam ettik esim hiçibirsey bahsetmedi ve eve döndük kadir ancayla telde görüştüm oğlunu bizim ilde işe sokmus zitaretimize gelecek ve karının sözü var alacagım var onu almaya geliyorum dedi onuda öbür hikayemde anlatıcam.yorumlarınızı bekliyorum muratveumran@hotmail.com,sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder