src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Dul Kadını Asansörde

8 Kasım 2012 Perşembe

Dul Kadını Asansörde

slm millet ben burayı tesadüfen buldum ve okumaya başladım ve çok hoşuma gitti ve bende bütün başımdan gecen olayları yazmaya başladım . bir gün kafede otururken bi bayanla tanıştım bayan cok güzel ve bakımlı bi bayandı handeyle konuşmaya başladık artık cok samimi olmuştuk ve kocasından ayrılalı 8 yıl olmuştu 35 yaşında olmasına ragmen mükemmel bi vucut yapısı vardı beni deli ediyordu sikmemek için kendimi zor tutuyordum çünkü yeni tanışmıştık ve hemen ülkütmek istemiyordum carşamba günü işim oldundan dolayı işe gitmedim ve özel işlerim için carşıya indim ve işlerimi bitirdim. ve kafeye gidim cay cay içim dedim cayımı içerken tlf caldı arayan handeydi efendim canım dedim biraz şaşkınlıkla nerdesi ya iş yerine geldim yoksun dedi ya bitanem işlerim vardı onun için izin aldım dedim nerdesin dedi kafedeyim iyi gelim bi yere gidelim dedi tamam canım dedim ve fazla sürmeden hande geldi ve öpüşerek nasılsın canım ya dedim iii bitanem dedi ve yanıma oturdu ve içene yaklaştı ve elimi tuttu tutunca tabi benim bekledimde budu bana mesaj vermesini bekliyordum ve artık dayanamayarak dudaklarına yapıştım ben tepki gösterir sandım ama o benden beter azmıştı dudaklarımı parcaracaşına öpüyordu ben elimi o kısa eteginin atltından amına attım sulanmıştı ve tertemizdi çünki yeni tıraş etmiştiki elim kayıyor ve elimle o güzel amını o valıyorum oda benim kalkmış18 ligi pantolanun üstünde ovalıyordu karsonun geldini görünçe toparlandık karson gidince canım bize gidelim dedim ya iş var halledelim dedi ii dedim ama bidakika dedi ben ne yapacak diye düşünürken aniden fermarumu acarak benim 18 ligi agzına aldı cok ama cok güzel yalıyordu ama canım şimdi biri görür dedim ya dur iki dakika dedi ve yalamaya devam
etti ve fazla dayanamayarak o güzel agzına patladım ve hepisini yuttu nasıl bitanem dedi harikasın dedim ve dudagından öptüm ve hadi kalkalım dedim işleri halledelim ev boşsa eve gidelim dedim tamam dedi ve bi iş hanına geldik asnasöre bindik ve aniden asansörü durdurdu bitanem dayanamıyom hadi burda yapalım dedi biraz cekinerek başladık ve etegini kaldırıp o güzel amıcı acıp baktım pam umdum gibi pırıl pırıl tertemiz biraz di darbeleri attıktan sonra hemen benim 18 lik sikimi handenin o güzel amına soktum ama daracık ve sımsıcak sankı bir fırın ve sikimi köküne kadar sokmamla handenin öyle bi oh cekmesi vardiki anlatamam bu beni daha beter zevke getirdi ve fazla sürmeden hande boşaldı ve arkasından bende boşaldım ve toparlandık nasıl buldun canım dedim muhteşem bitanem dedi yok canım bu daha bişey degil ben bi eve gidelim seni gök yüzüne cıkaracam canım dedim hadi bitanem hemen şunu halledim gidelim dedi o işini hallederke ben evi aradım ve hüsrana ugradım bizzimkiler gelmişti ne yapacemı bilmiyordum ve bu sıra hande geldi hadi gidelim aşkım dedi aşkım bi sorun var yapma ya dedi işinmi cıktı dedi yok yok i ozaman dedim maslesef bizim ev dolu ve güldü ya bende bişey oldu sandımya benim ev varya dedi ben sokaktamı yatıyom sanki dedi iii dedim gidelim ozaman dedim ama bi şartım var dedi bu gece bende kalacaksın dedi ok ama sabah işe gidecem aman eşeyaları evden alım öyle gecelim dedim ben kafeye gidim sen al gel dedi ve eşyamı aldım ve evdekilere arkadaşta kalacamı söyleyip cıktım handeyi kafeden alıp markette alış veriş yaptıktan sonra eve geldik canım sen gec salona be üstümü degiştirm gelim dedi kısa bı şort askılı badi giymişti ben yemek yapım aşkım dedi bende o zaman bi duş alım dedim aşkım tamam dedi ve ben bonyoda soyundum ve tam dula girecektim hande geldi aşkım bensizmi duş alıyon dei ya canım yemek yapacan diye cagırmadım dedim makarna yapacam dedi suyunu koydum dedi iii gel ozaman hande de soyundu handenin memelerini görmemiştim ve ilkkez memelerini gördüm muhteşemdi ve dimdik 1 cocucuk dogurmasına ramen harika bi vucuda sahiptineyse o beni yıkıyor ben onu bu arada öpüşmeye başladık veben handenin memelirine yapıştım yala aşkım ben seninim bitanem diyordu ve küvetin kenarıne oturtarak o güzel amını yalıyor ve dilimle sikiyordum hande dayanamayarak boşaldı handenin am suyu azımın içinde ve yutmadım cünkü bunu handeyle paylaşmak istiyordum ve dudagına yapısıp dillerimizle agzımın içindeki suları paylaştık sıra handededi ve handede benim sikimi güzel ce yalıyor veiliklerime kadar somuruyordu çünkü 8 senedir kimseyle olmamıştı ve bende dayanamayarak patladım ve duş alıp cıktık perdeleri kapatıp evde cıplak dolaşıyorduk yemek yedik ve hande hadi canım diyordu ben anım gel biraz otur bira aldım marketten içeli devam ederiz diyordum cünkü ben biraz dinlen mek zorundaydım ve hande seni bu gece ucuracam canım biraları içerken hande boş durmuyor ve bein sikimle oynuyor ve benim sik kalkmıştı handeyi gel kkucama dedim ve otur dedim ben biramı yudumlarken hande kucamda oturup kalkıyordu ve inliyordu ıh oh diye sesler cıkarıyordu ve hande bi anda boşaldı ve bende hadi odamıza gidelim canım sikimi cıkarmadan kucama alarak yatak odasına gittik ve handeyi yata yatırarak sikmeye başladım bendede bi alışkanlı var alkol aldımmı cok geç boşalma oluyor ben handeeyyee gidip geldikce oh hıh diye sesler geiyor hadi canım sok köküne kadar parcala beni diyor bu arada hande yine boşaldı ben hsls devsm ediyom poziyon degiştirip it sikişi haline getirdim ama handenin o güzel götü karşıma gelince götüne girme arzusu geldi çünkü muhteşem bi götü vardı buna bakarak canım geliyom dedim hadi canım beraber gelelim dedi ve beraber boşaldık ve handenin üstüne öylece yıgıldım harikasın bebegim dedim ve handenin yanına uzansım canım ben bi duş alım geliyom dedim duş aldıktan sonra bi bira daha alıp odaya gectim hande sen biranı içene kadar bende duşa girim canım dedikısa sürede hande geldi ve yanıma uzanarak hakika bi vakit gecirdim dedi bkadar güzel sikişmedim ya dedi dur ya daha var ya bitanem dedim bi anda sevinçten dudaklarıma yapıştı ve öptü neden sevindin bukadar dedim ya yoruldun sandım bitin diye düşündüm dedim yok çanım ya dedim sen benim şu afaklıgı kaldır bi bakım dedim peki aşkım dedisen iste yeterki dedi önüme egildi yalamaya başladı dur ya bende seninkini yalım dedim ve 69 pozisyonuna gectik hande beniki kaldırdıktan sonra kalktı ve kucama oturup zıplamaya başladı ta bi bu ziplamalar biraz sürdükten sonra hande boşaldı ve handede biraz yorgunluk belirdi ve bende daha iştah var handeye senin o güzel götünü sikmek istiyorum dedim ilk önce olmaz dedi neden canım ya ya duydum cok acıyormuş ve ben hiç göten yemedim dediiyi ya ben yeyeyi canım acırsa vaz geceriz canımya hadi sen bitanesin dedim ve ikna ettim acıyacanı biliyordum önce göt delini biraz yaladım ve sonra bi güzel kıremledim ve parmaklarımal handenin götünü kıvama getirdim hande benim sikimi yaladıktan sonra sikimi bi güzel remledi ve göt deliginede bira sürdükten sonra handenin deligine benim sikimi dayadımama sokmadım cünkü handenin kacaagını biliyordum handenin omuzlarından tutarak yavaşcaca içine girdim ama hande bi bagırdıki evin içi handenin cıglıklarıyla inliyordu nolur cıkar canım cok acıyor nolur diyordu canım bekle birazdan gecer sıkma kendini dedim ve yavaş yavaş gidip gelmeye başladım ve handede artık cıglık yerine inlemeler başlamıştı ve handenin götünden gelen kanı görünçe dahada iştahlandım ve köküne kadar sokup cıkarıyordum ve hande harıkasın canım parcala beni diyordu ve hande bu arada titreyerek yine boşaldı ve fazla sürmeden bende o güzel göt deligine boşaldım ve yanına uzanıp dudagından öptüm nasılsın canım ii bitanem sen benim erkegisin canım dedi ve duş alarak geip yattık handeyle 6 ay böyle devam etti hande abisinin yanına fransaya gitti . boyumsuzlugu tatmak isteyen bayanları bekliyorum msn bakara yanılmayın ben bunu zevkine yapıyom para için degil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder