src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: seks nasil yapilir

26 Kasım 2012 Pazartesi

seks nasil yapilir

selam ben mert istanbuldan yaşım 30 size anlatacağım olay tamamıyla gerçek olup birebir yaşanmış olaydır çalıştığım şirkette senelik iznine çıkmıştım ve memleketim olan zonguldağa gitmiştim orada olan teyzemler ve ikitanede süper fizikli torunu vardı onlara hasta oluyordum ve aklımdan sürekli bunları nasıl sikerim diye düşünür mastürbasyon yapardım kendime eniştem hayvancılıkla uğraştığı için evde durmazdı sürekli hayvan otlatırdı ve birgün hastalandı ve torununa yani elife dediki gerçek ismi budeyil tabiki bugün sen götür hayvanları dedi dede ben tek başıma korkarım dedi ve hemen ben olaya girdim tabi maksadım elifi sikmek eniştemde olur dedi ve çıktık yola neyse baya bi gittik o burası iyi dedi bende baktım yok burası olmaz biraz daha ileri gidelim dedim olur dedi ve biraz daha ormanda ilerledik sonunda kimsenin bizi bulamıyacağı bir yere geldik burda kalalım dedi bende tamam dedim ve oturdum oraya o okuldan yeni çıkmış ve iş hayatına girmiş tesktilde çalışıyordu neyse biraz sohbet ettikten sonra ben istanbuldan bildiğim için tesktilde sex yapan varmı diye bir laf attım o söylemesede ben anladımki vardı öle bişey söyleyemiyordu ve başladım sexten konuşmaya konuştukca açtım onu bana artık sorular yönetmeye başlamıştı istanbulda hiç karı siktinmi nasıl siktin gibi laflar yapıyordu bende anlatmayla olmaz bana yaklaş biraz dedim ve yanıma geldi oturdu altında kot pantolon üstündede tişört vardı kısa kollu gögüsleride öle bir iriydiki aklımı başımdan alıyodu ve başladım bunu amını okşamaya kotun üstünden sonra baktım bu kotu aşagıya sıyırıyor durdedim ve ayaga kalkarak onu soymaya başladım birtarafdan sopyuyor birtarafdanda yalıyordum amına geldiğimde çıldırdı bu oda beni soydu ve amını tekrar ağzıma verdi bende benim aleti 18cm olan aleti ona verdim inanırmısınız oruspudan daya iyi yalıyordu ve sonra bi 10 veya 20 dakka yaladıktan sonra bu titreyerek boşaldı ve bana artık sıra sende dedi ve ben tekrar o sulu amcığını yalamaya başladım ve yalvarmaya başladı hadi artık kocacım sok içime gir ve parçala beni diyerek aleti amının üstünde gezdirmeye başladım ve amında akan suyla sikimi suladıktan sonra göt deligine olanca gücümle yüklendim ve avazı çıktığınca bağırmaya başladı benim gitgel artıkca bunun bağırması kısa bir süre sonra zevke dönüştü ve boşalacağım zaman çıkardım ağzına verdim menilerimin bir damlasını bile ziyan etmeden yuttu ve biraz mola verdikten sonra tekrar yalamaya başladı benim ufalık hemen kalktı ve başladım tekrar onun sikmeye bana önden almıyacakmısın diye sordu ben olmaz orasını kocana sakla dedim ve arkadan iyice bi siktim o gün tam 3 kere oda bende boşaldık eve dünüşde baktım bu yalpalayarak gidiyor hayırdır dedim götüm cok acıyor dedi ve bende ona yarın iyleşir deden gilin yanında belli etme dedim tamam dedi ve eve geldik ablasınıda gece evde siktim hemde ikisini birlikte memlekete nezaman gitsem onları mutlaka sikerim bana hiç itiraz etmezler şimdilik bukadar sikilmek yada bakireliğini bozdurmak isteyen varsa(email adresim bu)severimseni14@hotmail.com beklerim sizimutlaka hepinize bol sikişler kendinize iyi bakın allaha emanet olun bay yalarım amınız ve götünüzü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder