src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Abimin Karısıyla

23 Kasım 2012 Cuma

Abimin Karısıyla

ben abuzer size abimin karisi, yengem deryayi nasil siktimi anlatacagim. 
ben 18 yaslarindaydim yengem ise 27 yasinda 1 cocuk annesiydi. kisa boylu zayif bir kadindi. abim denizci oldugu icin seneden seneye anca geliyordu. üst katimizda kaliyorlardi.ben ise annem ve babamla kaliyodum, yengem her gece bizde uykusu gelene kadar oturuyordu aramizda cok iyiydi her konuyu konusuyoduk. bi gece gene gec saate kadar oturdu yegenimde uyuya kaldi bana sen eve cikarirmisin dedi. bende tabi dedim ve eve ciktik yegenimi yata yatirdim ve odadan ciktim. bana yengem dediki gitme bana biraz yardim et su etleri dogramama dedi. yere sofra serdi bi tarafinda o bi tarafinda ben otururduk basladik et dogramaya. o ara basladik sohbete. ama inanin aklimdan yengem derya hicc gecmiyordu. ben daha önce hic milli olmamistim fazlada bi bilgim yoktu oda biliyodu bunu . dedimki yanlis anlama ama bise sorcam sana yenge. iliski sirasinda ben kiz arkadasimin amini yalamalimiyim? oda gülerek: tabiki önce birbirinizi yalayarak zevke getirmelisiniz sonra o isi yapmalisin yoksa kiz arkadasinin cani yanar dedi. ya ben hicc bise bilmiyorum bana sakin gülme dedim. o ara et dograma isimiz bitti o koltuga kalkti bende hemen yanina sobayla yengemin arasinda kalan yerdeki bosluga oturdum ayaklarim yengeme dokunuyordu, o ara cine5 i actik saat 1 i gectigi icin erotik yayin vardi bana bakta biseler ögren dedi. hala aklimdan ona karsi bise gecmiyordu. ayagim ayana dokundukca kafayi yemeye basliyodum bir kac kez daha oynatinca suratimdan tutu ve hadiii kallkk gitt gülümmm yoksa kötü seyler olucak dedi. aklim basimdan gitmisti sanki o an, olsun artik dayanamiyorum deyip eteginin altindan kilodunu cektim cikardim heyecandan ölecektim sanki ami vicik vicik su icindeydi. pantolonumu hemen asa indirdim bacaklarini araladim sikimi amina dayadim ve bastirdim yengem derin bii ohhhhhhhh cektii cikardim bida soktum ooohhhhhhh bida ohhhhhh bidaa ohhhh harikaydi ve ben patlamak üzereydim sikimi amindan zor cikardim kafasini siktim ama ne fayda döller o kadar siddetliydiki her tarafa firladi. ben üzerimi giydim hemen ve dedimki hayir bise olmadi aramizda hicc bisse olmadi ben bise yapmadim. sonra hemen kapiyi vurup ciktim. ama keske yapmasaydim yengem o günden sonra beni hep taciz etti onu sikmem icin bana hediyeler paralar veriyodu ama ben hep kaciyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder