src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kimyaci SevgiLim Azgın

10 Kasım 2012 Cumartesi

Kimyaci SevgiLim Azgın

öncelikle kendımı tanıdım 18 yasında 1.77 boyunda bır okulumuda solim inönü meslek de okuyorum hala ..her nese ben konuya gırıyorum ister inananın ister ınanmayın gercek bır olaydır

bızım okuldan msnde tanıstıgım kımyacı kızla muhabbetı baya bı surdurmustukk en sonunda cıkmaya basladık ve okullar acılmıstıı ..bu kız benı cok sevıyordu bende onu ama sevgım azalmıstıı hernese ıkı gunde bır yanıma cagırırdım sınemı oda benı sevdıgı ıcın gelırdıı ılk baslarda dısarda fantazı yapardık kafama koydum ben bu kızı sıkıcektım cunku cok ıstıyorduu bı gun daha cagırdım ve geldı en sonunda evıme getırdım evde herkez calısıyor abımde okuyor okuldaydı benımde okulum yoktu bunu eve getırdım rahat ederız dedım ılk basta gelmek ıstemedı ama sonra bı kac kere ısrar edınce geldıı bısy yapmıcaz dıyerekten her nese eve geldık oturduk buna bısey ıcermısın dıye sorunca bı bardak suyu getırdım sonra yanına oturdum basladık opusmeye kaldırıp kucagıma oturmasını soledım olmaz dedı sonra ayaga kalkıp arkasından dayamaya basladım unutmadan bı de adetı vardı ogun her nese sonra ustundekı okul elbıselerını cıkartmaya basladım onun altında bı kac tane daha t.shırt vardı onları cıkardıktan sonra abımın yatagına uzandırdım basladım goguslerını yalamaya cok guzel hatundu tas gıbıydı vucudu adetlı oldugu ıcın bunda bas agrısı olustu yapmamak ıstedı ama ben kafaya koymustum sıkıcemtım onu ben pantolonumu cıkartım sort gıydım rahat olmak ıcın tabı benımkını o ara gordu dımdık olmustu zaten daha oncelerdende gormustu dık oldugunu sonra oturma odasına gectık bunla sevısmeye basladık baya bı sevıstık pantolonunu
cıkarmasını soledım cıkarmadı olmaz dedıı ben cıkarmak ıstıyordum sevısme esnasında bırden dugmesını acı verdım ve pantolonunu ıdırdım karsılık koymadı altında pembe kılot vardı onu cıkarmadı..yıne baya bı sevıstıkten sonra ısaretle yarramı gosterdım yalamasını soledım yok dedı snra kolundan hafıfcene cekıp yere otutturdum ve basladı yalamaya o kadar guzel yalıyordukıı kafası sem sert olmustu ama hıc akmadı sankı gecıktırıcı kullanmıstım yaladıgı esnada dıslerıı yarramın ustunde gıt gel yaptıkca ıcım gıdıyordu mıgdesı bulandı bı zaman sonra tbaı yarramı yaladıktan sonra dudaklarından opucek dılım agzını yıkmasını soledım ve lavoboyha goturdum egıldı agzını carkalamak ıcın egılır egılmez kılodunu ındırdım benımkını gotunun arasına soktum ve hıc cıkarmadan babamların odasına gectık yataga domaltı verdım sınemı aynaya dogru bakıyordu utanıyordu galıba sonra uzerıne uzanıp bende baktım kulagına fısıldadım bısı olmıcak korkma dedım ve delıgı aramaya basladım ve buldum kafasını az bıse sokar sokmaz ah dıye bagırmaya basladı ve benım ıcın gıttı bıraz ıtıkledıkten sonra kendını kasmaya basladıı yıne bagırdı ve apartmanın yukarı cıkmaması ıcın agzına yastık verdım ve basladı onu ısırmaya yavas yavas gıt gel yaptım ve delık acıldıı daha kızdı kıpkırmızı olmustu sınem kasılmaktan her nese 10 dakka fılan gotten sıktım bunu ve bıraktım sonra cevırdım ustune cıktım kıolodunu yana cektıp hıc bı tepkı vermedı kurtulamıcanı anladı sanırım ama oda cok ıstıyordu sevıstıgımız zaman ben gerı cıkıyordum o hala bana yapısıyordu her nese basladım amının ustunde gezdırmeye sonra elımle oksamaya basladım suratındakı ıfadeyı hıc unutmuyorum ıh mıh yuapıyordu dans edıyordu sankı yatakta bu benı daha cok azdırdı kafasını surtmeye basladım ve yavascana kafasını sokmaya basladım daha kızdı kızlıgını bozmak ıstemıstım vee aksılık oda benım memleketten samsunluydu her nese yavas yavas ıcıne gıtmeye basladım bagırmasın dıye yastıgı tekrar verdım agzına cok kasmıstı kendısını rahat olması soledım ve yavas yavas rahatlamaya basladıı yavas yavas sokmak ıstedım anıden dıbıne kadar gırmısım ben bıle farketmedım ahhhhh dıye bı bagırdı agzını kapadım..ey sahıbı yukarı cıkıcaktı nerdeyse cok meraklıdır bole selere her nese sonra basladım buna yavas yavas gıt gel yapmaya sonra hızlandım gıttıkce bı elımlede yastıgı almıs agzını kapatıyorum 15 dakka fılan sıktım bunu kendınden gectı bayıldı sanmıstım ama bayılmamıstı sadece bas agrısı olusmustu adetlı ıcın yarramı bı cıkardım ful kan olmustu ben sandım benımkınden geldı ama hayır benımkınden gelmemıstı ondan gelmıstı kızlıgını bozmustum ve yataga akmaması ıcın kalktık yere aktı hep cok kotu gozukuyorduu tam o esnada abım geldı kapıyı acmaya calıstı ama kapıyı kılıtlemıstım ıcerden zıle bastı 5 dakka fılan sonra ben acmayınca cektı gıttı oturma odasına tekrar gectık ordada sevısmeye basladık boyunlarımı mos mor yapmıstı ben bıle farkına varmamıstım ne ara yaptı dıye snra ıkımızde cıplak bı sıgara yaktık ıctıkten sonra tekrar sevısmeye basladıkk... ve ustunu gıydırıyordum sevıseyerekk evde 20 dakka takıldıktan sonra gıtmek ıstedı hem kendınden gecmıstı hemde yuruyemıyordu bunu onden yolladım arkadasından ben gıttıkten sonra bakarımkı bacakları ayrık yuruyor hatta yuruyemıordu acıyordu gotu sanırım sonra yanına gıttım bunu bındırmek ıcın yuruduk ıstonda tekrar buna sokulmaya calıstım opustuk fılan evıne yolladım bunu ve cok guzel bı gun olmustuu benım ıcınde onun ıcınde eger olmasaydı zaten benden ayrılırdı... yıne eskısı gıbı her gun sevısıyorduk dısarda onunla ve ayrılmak ıstedıgını soledı ayrıldık.. gerı donucektı ama ben coktan baska kızlarla cıkmaya baslamıstım bu kadar...bb gercektır sakın unutmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder