src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Ayaklarini yaladim

5 Aralık 2012 Çarşamba

Ayaklarini yaladim

selam ben hikayemi denizliden yazıyorum. şimdiden hikayemi beğeneceğinizi umarım . hikayem yaklaşık bir iki ay önce gerçekleşti.ismim can 19 yaşındayım. ben sürekli komşum olan aslı ya aşırı derecede hastayımdır. ama en çok da o ojesiz dolaşmayayn ayalarına.aslı 170 cm civarında sarışın renkli gösli bi afett.bir gün gece uyurken aşağıdan sesler gelmeye başladı. ben hemen uyandım dinlemeye başladım. komşum aslı eşi ile tartışıyolardı.aslı eşinin kendini yeterince tatmin edemdiğinden yakınıyodu. eşide bu olay karşısında bişey demiyodu.herneyse o gün sabah oldu ama nasıl oldu bi türlü uyuyamamıştım onları duyduktan sonra.ertesi gün ise aslı bisim eve gelmişti annemle araları baya iidir. aslı üsgün bi şekilde eve girince annem nolduğunu sordu. oda ya geçtikten sonra anlatmaya başladı herşeyi bende diğer odadan dinliyodum hepsini. aslı artık dayanamayacağını söylüyodu.bende tam o anda odaya girdim. hemen bilmiyo gibi hayırdır neye dayanamıyon diye sordum oda yok bişey dedi. bende masus bana demi dedim hemen. :) aslı gülümsedi hemen annemde ayıp olum diyodu.(nesi ayıp anne kadın asmış bişeyler yapmak lasım). daha sonra aslı evine gitti. bende dışarı çıkcam diyerek arkasından indim. kapısının önüne geldiğimde aslı kapıyı açtı ve içeri davet etti beni. ben çok şaşırmıştım yoksa gerçekmi olacaktı hayallerim.hemen içeri geçtik. ben sordum hayırdır bu aralar morallerin bosuk diye. oda sana gerçeği söliyim dedi ve anlatmaya başadı herşeyi. tabi o anlattıkça asıyorum ben kendimi sor tutmaya başlamıştım.ben hemen gas verdm dedim sende seni doyurcak birilerini bul o samn felan dedim oda nasıl olcak ki ddi. ben hemen girdim konuya.ya ben varım senin köpek gibi hayranınm dedi.öle şey olmas demeye başladı bu. senin de ihtiyacın var felan demeye başladım baktım bu yayımaya başladı artık.aslı aykların beni öldürüyo dedim. o şaşırmıştı. ciddi olup olmadığı sordu bende istersen yalarım onları emerim senin için dedim. hemen kabul etti. ve aslından onunda istediğ buymuş ayaklarını hissetmek olduğunu söledi bana. ben bundan sonra heryerini hissettircem senin deyince köpek gbi üstüme çıktı bu.ben hemen soymaya başladım. oda ne aslı hiç bişey giymemişti içne. hemen ayaklarını karşıma alıp yalamaya emmeye başladım.eet diyesesler çıkarmaya başladı bu ve sonra sıra sende diyerek benim 19 luğu çıkardm hemen. görünce şok olmuştu çünkü kocasını 11 cm imiş. ve hemen yalamaya başladı ama nasıl bi yalayış sanki yutucak dur ddim hemen. ve amına indim o kadr sulanmıştıki inanamassınıs.artık yter demeye başladı bu ve girdim içene ama nasıl sanki göt kadr dardı ve bağıra bağıra sor soktum. hem istiyo hemde yavaş diyerek beni iice asdırmıştı ve olan oldu b anda kökledim.sanki kıslığı buzulmuş gibi kanamaya başladı bu.ben nolduğunu sordum oda alışkın olmadığı için yırtılmış olsa gerek felan dedi. tmm o samn dedim.ve gelip gttikçe ben gelicem deidm oda ayaklarıma boşal dedi.en çok istediğim şeydir buda. ve hemen kırmısı ojeli ayaklarını birlştirip bi boşaldım ama ben bile o kadr çok boşaldığımı hatrlamıyorum.ondan sonra bu tektet ağsına alarak kaldırdı benimkini ben göte gircem dedm oda olmas dedi amımı bile yırttı bu götümü parçalarsın sen felan dedi ben de bi dahakine söz ver dedim. tmm bi dahakine söz dedi. artık bi dahakini sabırszlıkla beklemeye başlamıştım. ve o gün geldi ama diğer hikayemde anlatıcam bunuda.tüm güsel ayaklı bayanlara istediği sınır tanımayan güsellikleri yaşatmaya 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder