src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Yeni tecavuz hikayeleri

4 Aralık 2012 Salı

Yeni tecavuz hikayeleri

Her yaz yaptığımız yaz gezilerinden birine hazırlanıyorduk şirket 3 günlük bu gezileri geleneksel hale getirmişti.Amaç çalışanların eşleriyle beraber tatil yapmalarıydı Cuma sabahı çıkıp pazartesi sabahı dönüyorduk benim büroda 6 erkek 7 bayan çalışıyordu ve her bölüm müdürü kendi elemanlarını alıp sırayla çıkıyordu.Sıra bendenydi ve hazırlıklar başlamıştı rezervasyonlar gidilecek araba hepsi tamamdı yola çıkmadan 1 gün evvel seher yanıma geldi müdürüm müsadeniz olursa annemide getirmek isterim dedi seher getirde yaşlı kadın yola dayanabilirmi dedim yo müdürm annem o kadar yaşlı değil daha 40 yaşında dedi nasıl 40 dedim 15 yaşında vermişler annemi babama 16sındada ben doğmuşum dedi babamda geçen sene ölünce annem yalnız kaldı yanıma aldım bende dedi peki dedim yarıntası gün çalışanlar eşleriyle bekarlarda kardeşiyle gelmişlerdi 40 kişilik otobüs ful dolmuştu benim yanım boş kalmıştı seherde kocasıyla ve annesiyle ynıma geldi müdürm bu annem ışıl dedi elini uzatan bayana baktım daha genç kız gibiydi sarışın mavi gözlü bir kadındı blujean spor ayakkabısıyla spor takılıyordu ve gayette bakımlıydı.Balık etinde dolgun dudaklı ve kısa boyluydu buyurun ışıl hanım benim yanım boş dedim ve yanıma oturttum uzun yolculuğa geçmiştik yolculuk esnasında sohbeti koyulaştırmıştık ışılla ve ilk mola yerine vardığımızda hepimiz karınlarımızı doyurmak için inmiştik ben sehere annen benimle merak etme dedim ve uç masaya geçtik ışılla yemek esnasında bakıştık durduk yemekler bittiğinde tekrar yola koyulduk ben dergimi çıkarttım erkek dergisiydi okurken ışılda dergiye bakıyordu ve bana döndü bak dedi bu adamın vücudu güzelmiş dedi nasıl yani dedim sportmen ve uzun boylu dedi evet güzelmiş dedim biliyonmu severim uzun boylu erkekleri dedi ben kısa olunca uzun boy bende takıntı kaldı dedi peki eşin uzunmuyduı dedim yok kısaydı boyu dedi eşi trafik kazasında ölmüş bir süre sonra uyumuşum gözümü açtığımda ışılda uyumuş ve başını omuzuma komuş gördüm mis gibi kokuyordu kadınsı ve çekici kokusu vardı giydiği tişotten gögüslerinin çatalı görünüyordu ve gayette iri duruyordu nihayet kalacagımız motele varmıştık herkese ayrılan odalara yerleştik ışıla oda ayrılmadığı için tek odaya alınmıştı bende ayrı odadaydım arkadaşlar herkes üzerini değişsin sahilde görüşürüz dedim ben mayomu giydim sahile gittiğimde seher eşi ve anası göründüler ışıl mükemmel duruyordu giydiği bikiniyle bembeyaz vücudu güneş görmemişti ve harika duruyordu ooo ışıl hanım ne kadar güzel duruyorsunuz dedim sizde hakan bey fena durmuyorsunuz dedi gülüştük neyse dedi seher biz denize giriyoruz dedi ve eşiyle koşturarak gittiler bende sahilde ışılla kumlara uzandık sohbetimiz devam ederken bende sahildeki güzel piliçlere bakıyordum bu bakışımı görmüştü ışıl ve bana bakıyorum çapkınlıkta var dedi eh dedim her erkeğin hamurunda vardır dedim biz kadınlarda çapkınız aslında dedi yakışıklı gördüğümüzde bizde bakarız dedi evlenmeyi niye düşünmedin dedim karşıma çıkmadı dedi peki bekarlık zor değilmi dedim zor olmazmı erkeği özlüyorum arıyorum kadınım sonuçta dedi bunlarıı derken etli dudakları beni öp der gibi duruyordu ışılın bu davetkar konuşması ve bakışları benim yavruyu harekete geçirmişti ve çadır olmuştu giydiğim mayodan fırlayacak diye korkuyordum uzun ve kalın olduğundan göbeğimin çukuruna geliyordu yüzü koyun yattım ve maalisef mayomun üstünden kafası fırlamıştı inmesini bekledim ışıl bana sırtını fazla yakma dönde öününde yansın dedi döndüm yeni inmeyen başlayan yaragımla göz göze gelmişti ışıl hala belliydi varlığı görmüştü ışıl seksi severmisin dedi bayılırım dedim ya sen diye sordum bende severdim eskiden kocamla doyumsuz geceler yaşadım dedi hadi girelim denize dedim koşturarark girdik o gün akşama kadar kaldık denizde akşam otelin barına indik tüm ekip hem içiyor hemde dans ediyorduk ışıllada kalktık sarıldık gögüsleri gögsümü zorluyordu çok içmişti ışıl ve bana başım dönüyor beni odama çıkartsana dedi kalktık ışılın odasına girdik ışıl boylu boyunca kendini yataga attı bu atma esnasında eteği sıyrılmış giydiği tangadan amı dışarıya çıkmıştı tas gibi duruyordu amı yanına uzandım ışılın iyimisin dedim iyiyim canım dedi ve bana sarıldı sarılır sarılmazda dudaklarımız birleşti çılgınca sevişiyorduk azmış vaziyette ışıl dudaklarımı ısırıyor somuruyordu bende soyundum ve yaragımı agzına verdim müthiş açtı öyle bir emiyorduki sanki iliklerim çıkıyordu bense amını yalıyor okşuyor öpüyordum dayanamıyorum dedi ve beni sırt üstü yatırıp üzerime çıktı saatlerce sevişmenin sonunda boşalmıştık ikimizde müsade isteyip odama geçtim 3 gün boyunca seviştik ışılla döndükten sonrada ara ara beraber oluyoruz