src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Sohbet ile başladik

9 Aralık 2012 Pazar

Sohbet ile başladik

seks hikaye okuyucuları..sizlere gercek bir anımı anlatacagım.inanıp inanmak size kalmıs..ben Murat 30 yasında esmer kilolu bir erkegim..cevrem tarafından cok sempatik bulunurum..kız kardesimin bir arkadası var ismi aylin kardesimle bize gelip gider benimde cok hosuma giderdi..aylin istanbulda yanlız oturan bir bayan 29 yasında bekar zayıf hemen hemen 55 kilo kucuk gögüslü birisi..bir kac gün önce telefonum caldı arayan aylindi canının sıkkın oldugunu ona gelip gelemeycegimi sordu..bende hemen balıklama atlayıp olur gelirim neden olmasın dedim..aksam saat 20,30 civarlari evine gittim..kapıda elini sıkıp hosgeldim merasiminden sonra salona gectik aylinin altinda beyaz mavi noktalı bir pijima üzerinde kısa kollu bir tisört vardı..sen otur ben cay koyayım hem icer hem sohbet ederiz dedi. olur cok iyi olur dedim cayı cok severimde :) neyse cayı koydu yanıma geldi yarın pazar ve benim canım cok sıkıldı dünde bu sokakta hırsızlık olmus korktum ve seni aradım tsk ederim geldigin icin dedi..bende nedemek herzaman gelirim ne olursa cekinme ara istersen burada kalabilirim bu gece dedigim zaman ne güzel olur sohbet ederiz konusuruz bende korkmamıs olurum yanlızlık zor valla dedi..hemen evi aradım bir arkadasımda kalacagımı söyledim..aylin cayları yaptı geldi yanıma oturdu hem sohbet ediyor hemde caylarımızı iciyorduk..aylin ya dedim cok güzel bir kızsın sen neden bir erkek arkadasın yok dedim..ne bilimm beni anlayan biri cıkmadı daha karsıma dedi..peki senin neden kız arkadasın yok dedi.bende hemen hazır cevap karsıma senin gibi güzel bir kız cıkmadı dedim..ben güzelmiyim gercekten dedi..gercekten cok güzelsin bence bir cok erkek seninle arkadaslık yapmak icin can atıyordur dedim..ben dikkat etmedim dedi gece ilerlemis ben daha ilk adımı atamamıs icimden ya buraya kadar geldim güzel ve yanlız bir kız yanımda yaticam sabahta gidecekmeyim diye düsünüyordum..yanımda oturan aylinin omuzuna elimi koydum bir anda bir cesaretle aylin bana bakip gülümsüyerek elimi tuttu ve elime öpücük kondurdu bende uzanip dudaklarından öptüm cok güzel aylin seni istiyorum dedim dudaklarımız tekrar birlesti aylinin üzerindeki tisörtü cıkartıp sütyenini kopcasından özüp o ufacık gögüslerini dudaklarımın arasına alıp emmeye basladım..aylin gözlerini kapatmıs saclarımı oksuyordu..sonra ayaga kalktım üzerimdekileri cıkarttım aylinde soyundu ikimizde kilotla kaldık elimden tutup beni odasına götürdü.öpüsmeye basladık ayakta üzermizdeki tek parca kıyafetlerden de kurtulup cırıl cıplak kaldık aylinin ufacık gögüslerini dudaklarımın arasına alıp emmeye basladım yataga sırt üstü yatırıp vucudunu oksamaya öpmeye basladım vucudunu yalayarak ve öperek amına kadar geldim amı tertemiz ve mis gibi kokuyordu amını emmeye yalamaya basladım aylinin inlemeleri artmıs elleriyle basımı daha cok bastiryordu..aylin okadar sulanmıstıki agzıma arada sırada tuzlu tuzlu sıvıları geliordu ama buna ragmen yalamaya doyamıyordum benim onbeslik artık demir gibi olmus girecegi deligi bekliyordu..bacaklarını ayırıp aletimi birkac kez amına sürtüp icine girmeye basladım deligi buldugum anda yükledim..aylin bir cıglıkk attıki hemen dudaklarına yapıstım ve cok sasırmıstım aylin daha bakireydi ve ben ilk olmustum onun icin..okadar sıcak ve okadar dardıki aylin fırın gibi yanıyordu ici onbesligimi kavrayan amı sıkmıs gidip gelmelerim hızlanmıstı..ve bir anda icinden cıkarıp amının üzerine bosalıverdim ..banyoya gittik ikimizde bir sey konusmuyorduk..temizlenip yataga geri geldik yanıma uzandı basını gögsüme koyup ben 10 gün sonra gidiyorum..sen okadar tatlı bir cocuksunki bu seninle olsun istedim..emin ol seni hic unutmaycagım sen benim ilkimsin erkegimsin dedi..dudaklarımız birlesti ve yeniden sevismeye basladık..aylini daha yeni bulmusken kaybetmek bana acaip koymustu ama merak etme istla her geldigimde muhakkak sana gelecegim dedi..dudaklarımız tekrar birlesti öpüsüp ayrıldık..benim hayatımda yasadıgım en güzel gece bu geceydi..istanbul anadolu yakasında ikamet eden bayanlar isterseniz bana yazabilirsiniz..sohbet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder