src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kuduruk komşu kizi

11 Aralık 2012 Salı

Kuduruk komşu kizi

selam herkese volkan ben.hiç tamamıyla gerçektir vs. gibi konulara girmeyecegim.başımdan gecenleri anlatıyrum isteyen inanmayabilir. 20 senedir aynı apartmanda oturuyorum hemen yan dairemize taşınan bir kadınla yaşadıklarımızı paylaşacagım. ismi serpildi yeni taşındılar balkonda vizelere çalısıyordum oda evin temizligini yapıyodu penceresi bizim balkona bakttıgından camları silerken gozüm takılmıstı güzel frikikler veriyodu ilk başta çeri gireyim dedim ama serpil halinden memnun bi tarzda devam ediyodu hatta ufak gülüşlerini bile yakalıyodum bazen. sonuçta karsı cins kim ne derse desin tepkisiz kalınmıyor. o gün serpil içimde uhte kalmişti.daha sonraları sıgara içme bahaneysiyle sürekli balkonda bakısıyduk. bigün neden bakıyosun der gibi basini salladi.ürpermiştim ama cesaretliydim bi kagıda gul çizdim üzerine bikaç güzel soz de yazdim ama suan aklımda degil elimle gosterdim pencereyi işaret ettim gelecekmi diye beklerekn perde aralandi umarim kocasi degildir derken uzatti elini ve küçük kagidi aldi umarim apartmandan kimse gormemiştir cok utanirim bole şeylerden. biraz daha bekledim ama heyecanlanmiştim cok guzel bi kadindi esmer tenli zayif iki cocugu olmasina ragmen vucut hatlar ihala belirgindi ve cok hostu 40 yasinda yoktur sanirim ama serekli tayt ve kot giyecek kadar fizigine guveniyordu fazla beklemedim ki perde tekrar aralandi ondada kucuk kagida yazilmiş bi not vardi elime tutusturdu evet telini vermisti aramak istiyordum am ne diyecektim sonunda cesaretimi topladim nede olsa onunda gonlu vardi tel actim ne konustugumuzu bile hatirlamiyorum ama yaklasik bir hafta bole devam etti bigun ev bostu marketten sigara marketten donerken asansorde karsilastik ikimizde yukari cikiyoduk ve ilk kez bu kadar yakindik o basladi opmeyecekmisin dedi yine bi sok yasamistim dudaklarima sarildi tabi kisa surdu cunku iki kat cikti ben asansorden iner inmez elinden tuttum bizim kapiya yoneldik hiç itiraz etmiyordu sanirim benden daha cok isteyen oydu kapidan içeri girer girmez opüşmeye basladik deli gibiydik nasil bi özlem anlatilmaz hiç konusmuyorduk salona gidiyorduk ama dudaklarimiz ayrilmiyordu. göguslerini oksuyor body sini cıkarmaya ugrasiyordum içeride ilk buldugumuz koltugun üzerine yıgıldık uzerini soymaya basladim cok hos bi teni vardi sikim dimdik olmustu o da bos durmuyor gomlegimin dugmelerini cozuyor amini sikime dogru bastiriyordu ama ikimizde rahat edmedik kucagima aldigim gibi yatak odasina gectik sutyenini cikardim goguslerini yalayarak gobegine kadar indim cok atesliydi kivraniyordu altimdaaltindakileride cikarttim her yerini yaliyodum oda bos durmuyor tirnaklarini geciriyor uzerimdekileri cikartmaya calisiyordu ikimizde ciril ciplak kalmistik sira bende der gibi eliyle itekledi ve sikmi emmeye basladi cok guzel yaliyodu hiç bu kadar istekli bir kadinla beraber olmamistim sonunda dayanamadim cevirdim konsolun uzerine domalttim ami cok guzeldi ve sikilmek için bekliyordu uzerine abandim o kadar sıvı gelmistiki hiç zorlanmadan girdi ateş gibiydi içi kalcasini oynatiyor inlemeleri beni dahada tahrik ediyordu deli gibiydik hiç bişey umrumda degildi o cok güzel sevişiyorduk goguslerini sıkıyor bi yandanda opusmeye calisiyoduk oda bos durmuyor tutabildigi yerlerimi tırnaklarini geciriyordu cok hos sesi vardi ve inlemeleri ayri bi zevk katiyodu bosalmak uzereydim içine akitmakta tereddut ediyordum birden cikardin kalcasinin arasina akitayim derken dondu ve yuzunu tam sikimin ucuna getirdi bu cok daha zevkliydi tabi son hamlelerini dudaklariyla yapti ve hiç o kadar cok bosaldigimi hatirlamiyorum fakat hepsi agizina burnuna yuzunun her yerine dagilmişti menilerimin bosaldim fakat uzerine yıgılip biraz rahatlamak isterken hemen giyinmeye basladi ve bugunluk bu kadar yeter dedi opmeden gitti bi daha mi hiç firsatimiz olmadi simdi ise tasindi telde konusuyoruz fakat hala ayarlayamadik bole bi gun ikimizde cok arzuluyoruz tekrar sevişmeyi malesef olmadi bilmem belkide ilk ve tek oldugu için bole bi arzu var içimizde monotonlasmadigi için ama ne olursa olsun bi daha sevişemedik ve yaklasik bi sene oldu bir hikayem daha var oda hayvanat bahcesinde ayilarin oldugu bolumde ayseyle sevişmemiş isterseniz onuda anlatabilirim herkese mutlu bi seks yasami dilegiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder