src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Bnei Çok kötü arzuluyordu

10 Aralık 2012 Pazartesi

Bnei Çok kötü arzuluyordu

mrb sevgili okurlar ben fatih kendimden kısaca bahsedeyim 19 yaşındayım 1,69 boyundayım hikayemde yalan hiç bişey yoktur.bizim ailece görüştügümz fatoş teyze diye hitap ettigim bi bayan vardır ogluyla aynı yaşatayız fatoş hanım gille çok samimiyiz fatoş hanımını bende çok istiyordum ama açılamıyodum birgün fatoş hanım gilde otururken şakalaşmaya başladık babamın önünde şakalaşamadıgından diger odaya itti beni orada şakalaşırken elini arada sırda benim küçük fatihe dogru atıyodu bende hafiften gögöslerine attım baktım sesi çıkmıyo sonra şakayla boguşuyoduk kendini yere devirimiş gibi yaptım ve arka üzeri uzandı ve bede üzerine uzandım sonra üzerinde git gel yaptım baktım bi kerden dediki güzelmi felan evet çok güzel dedim sonra babanlar gitsin sen akşam bizde uyu dedi tamam dedim kocasının gözleri hafiften mazur kocası emekli camii imamı babam gil gittiler ben orda kaldım sonra biraz oturduk konuyu sexe getirdik ben yatagı sereyim sonra uzanalım benim küçük kocam ol dedi bende tamam dedim bu arada fatoş hanım 37 38 yaşalarında bende olgun bayanlardan çok hoşlanırım ben mutfaga gidip gelene kadar yatagı semiş ve üzerine muhteşem bi gecelik giymişti ben girdimde odaya uzandım duduagından öpmeye başladım hem beni öpüyo hemede üzüerimi çıkarıyordu bende elimi gögüslerine attım geceligini çıkardım gögüslerini öpmeye başladım boynundan ayak uçlarına kadar öptüm daha sonra elimle amını elledim külotunu çıkarıp öpmeye başaldım öyle öpüyodumki dilimle sikiyodum zevkten inlemeye başlamıştı ne zamandan beri canım seni istiyo dedi bnede seni istiyordum dedim biraz daha öyle seviştikten sonra benim 20 luk fatihi çıkardı ama bu kadar büyük bişey beklemiyodum dedi ve yalamaya başladı öyle iştahla yaladı sonra içime gir dedi ve amının içine öyle bir girdimki çıldıracak gibiydi biraz git gelden sonra geliyorum dedim içime dedi ben içime boşalmanı istiyorum dedi ben boşalırken oda benimle boşladı ama ne boşalmaydı.ŞİMDİ İŞİM VAR DEVAMINI YAZACAM MERAK ETMEYİN ÇOK GÜZEL GÜNLERİM GEÇTİ FATOŞ HANIMLA SEXİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder