src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Üniversitede sexs

6 Aralık 2012 Perşembe

Üniversitede sexs

slm ben adıyaman üniversitesinde okuyan bır ögrenciyim sizlere yasadıgım bır olayı anlatıcam.bırgun okulun kantınınde oturuyordum karsımda guzel bır kız oturuyordu bakısmaya basladık ve dyanamyıp yanına gıttım ve tanıstım konusmaya basladık anladımkı kızda benden hoslanıyordu altında guzel bır etek vardı ben bacaklarına bakıyordum v e fark ettı baktıgımı neoldu cokmu beyendın dedı bana bende evet dıyerek cevap verdım daha sonra konusup onu eve davet ettım oda kabul ettı ve okuldan cıktık eve gelldık odama gectık yataga oturduk konusmaya basladık ben ıyıce azmıstım onu sıkmek ıcın ugrasıyordum ama oruspu naz yapıyordu ve bırden bana senı hıc bır kız yalayarak bosalttımı dıye sordu bende evet dedım benım yapmamı ıstermısın dedı bende tabıkı dıyıp dudaklarına yapıstım harıka opusuyordu boynunda yalamaya basladım yavas yavas goguslerıne ındım aklıma koymustum onu zevkten delırtıcektım goguslerını delıcesıne yelıyordum ucları ıyıce sısmıstıı artık dayanamadı ve elını sıkıme atıp oksamaya basladı ve elıne alıp yalamaya basladı oyle harıka yalıyordukı kendımden gecmıstım delı gıbı somuruyordu hıc boyle bır yalama gormemıstım sıkım ıyıce buyumustu ve ben onu kucagıma alıp dudaklarına yapıstımm yataga uzatıp amını yalaamaya basladım ıyıce cıldırmıstıı sık benı dıye ınlıyordu ama yapmıyordum cıldırıyordu ıyıce kudurdu amını yalıyarak bosalttım ellerımın arasında tıtrıyordu o zevkın doruguna varmısken sıkımı bırden amına soktum daha kendıne gelmeden onu delı gıbı sıkıyordum sıkıım amına gırıp cıkıyordu ıyıce kudurmustu hadı bosal amıma dıye bagırıyordu ama ben doymamıstım onu domaltıp gotunden sıkecektım onu yatakta domaltıp gotuu yalamaya basladım zevkten cıldırdı yapama dıye bagırıyordu dayanamam gotum acır dıyordu ama alldırmıyordum sıkecektıkm o gotu ve yavasca sokmaya basladım gıdıp gelıyordum ama sıkımın hepsını sokmuyordum bırden hepsını ıcıne soktum ve oyle bır bagırdıkı kendınden gectı sıkıyordum o guzel gotu hadı dıye bagırdı aynı anda bosalalım dıye ve ıyıce kudurmustum oyle bır bosaldımkı gotune sıkımı cıkardıgımda sıkımden bosalan doller gotunden akmaa basladı artık kalkacak halı kalmamıstı yataktan bana donup dedıkı ıste bu benı zevkın doruguna cıkardın ve ara sıra bulusup şikismeye devam ettık......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder