src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Banyoda Sonra Tuvalaette

11 Aralık 2012 Salı

Banyoda Sonra Tuvalaette

slm daha önce burada anılarım yayınlanmıştı bu anılarımdan bir çok kişi eklemiş ve bunları eledim ve içlerinde bazı larıyla arkadaşlıgım devam ediyor bir çift beni eklemişti yaşları 21 ve 19 isimleri salim ve cansu 15 gün nette konuştuk bu süre zarfında hiç görüşmedik ve bana cam açarmısın dediler camı açtım ve onlar açmadı bu şekilde 2 gün daha konuştuk telimi istediler verdim ve salim beni aradı görüşmek istediklerini söyledi fakat ben hayır olmaz eşini seni görmedim dedim bir saniye dedi eşini verdi telefona cansu ile telde konuşmaya başladık bana camdan hoşlanmıyorum seni gördüm yeterli dedi bize 1 gece misafir olurmusun dedi bende camda görürsem hemen yanlarına gidecegimi söyledim ve nette cam açtı ve gördüm henem buluşmak üzere sözleştik garajdan alacaklardı beni bende hemen otobüse bindim ve garajda indigimde salim beni karşıladı arabasına gittik cansu arabadaydı direk evlerine gittik evleri lüks bir semtteydi izmirin eve girer girmez cansuyla ayakta başladık öpüşmeye salim durun ya aceleniz ne diyor biz hala sevişiyoruz ayakta cancu bir anda elimi tutup yatak odasına geçelim dedi yatak odasına geçtik cansuyu yataga yatırdım yatakta sevişmeye başladık bu arada bir birimizi soyuyorduk salim ise soyunmuş bizi seyrediyordu sat ise ögle 2 sıralarıydı be cansuyu soymuştum ve benim üzerimdede sadece klot vardı salim yanımıza geldiginde aleti küçük bişeydi 12 santimmiş sonra söyledicansu yeter artık hemen sok dedi benim acelemyoktu acemiydiler çok ve ben acele etmeyin size ögreteceklerim çok dedim ve ansuyu ayaklarından başlayıp heryerini yalayıp öperek vajinasına geldigimde harika bir vajinası vardı dar ve kıpkırmızı tertemizdi dilimle yalamaya başladım cansu uçmuş inliyordu altımda salimde cansunun gögüslerini emiyordu cansu yeter artık bittim diyerek kasılarak boşaldı ben cansuyu yataga oturttum ve ben ayakta cansunun agzına benim aleti verdim cansu acemic yalamaya başladı ve 10 dakik kadar yaladı ve cansuyla 69 olduk ben onu oda benim aleti yalıyordu ben cansunu amını götünü dilimle sikiyordum cansu ne olursun sok artık diye inliyordu bir yandanda yavaş sok ne olur seninki büyük dedicansuyu sırt üstü yatırdım baccaklarını omzuma aldım ve yaragın başınla amına fırça çekiyordum ansu iyice kendinde geçmişti zevkten başını sokakken ıhh dei başı girmişti cansu ne olursun yavaş dedi ve bende yavaş yavaş cansuya sürmeye başladım yaragı ansu kıvranmaya başadı salimde durmuş bizi seyrediyordu cansu yeter bukadar fzla sokma acıyor derken ben birden yüklendim cansu ahhhhhh diyerek bagırmaya başladı salimde ansunun başında az kaldı aşkım diyorduben o şekilde cansunun içinde bir süre bekledim cansu devam et sik beni olgun erkegimdedi ve bende gidip gelmeye başladım cansu ıh ıh diye diye altımda zorlanıyordu ilk defa böyle bir yarak yedigi beliydi ve cansu tekrar boşalmaya başladı bende hala tık yoktu salimde nsunu agzına verdi cansu bi yandan saliminkini yalıyordu ben gidip gelirken salim ve ben aynı anda boşaldıkcansude bizimle beraber boşalmaya başladı ve duşa gittik duştan çıktık ve tanışma faslına geçtik maddi durumları gayet iyiydi salim bir şirkette babasından kalmış işim başındayd ve ansuyla sevişerek evlenmişler ve1 yıllık evlilermiş fakat salim çok çabu boşaldıgından ve aletinin küçük olmsından dolayı tatmin edemiyormuş cansuyu ve ben dekendimi anlattım artık aramızda herşey hallolmuştu ve bir yemek yiyelim diyerek çarşıya çıktık yemekten sonra tekrar eve geldik ve ben o gece cansu ile salimeiyi bir ögretmen ve cansuyu yaraga doyurdum bu arada ansuyu bagırta bagırta kara incisinide siktim sabah son bir seferde kapının önünde cansuyu götten sikerk veda ettim tekrar görüşmek üzere ayrıldım cansuya fazla olmasada 6 posta a salim beni atmıştım salim beni garaja bıraktı çok teşekkür ederim abi bu güzelligi bize yaşattıgın içindedi tekrar görüşmek üzere ayrıldık bu arada izmir ve manisadan çift ve tek bayanlardan mesajlarını beklerim erkekler ve pasifler eklemesin sadece çift ve tek bayanlar eklesin adresim[ zirvi.45@hotmail.com yeni bir anıda görüşmek üzere hoşçalalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder