src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Canim oğlumla birlikde

9 Aralık 2012 Pazar

Canim oğlumla birlikde

Herkeze selam benim adım canan Ben 39 yasında buğday tenli balık etli orta boylu bakımlı ve çekici bir kadınım eşimden 6 yıl once ayrıldım oğlumla beraber yasıyorum oğlum benim herseyim oda 18 yasında atletik yapılı......... Benim başından gecen olay 5 ay once oldu biz izmir karşıyakada yasıyoruz maddi durumumuz çok iyi o yuzden çalışmıyorum... neyse artık yasadığım o mühtesem ana geçeyim...:) cumartesi günüdü saat 13:30 gibidi oğlum burak idmandan gelmişti biraz oturduk anne çok terledim ben dus alacağım dedi bende tamam oğlum dedim ve o dus almaya gitti bende salonda oturuyordum üstümde ip askılı badi ve sort vardı südyen yoktu (bu arada goğüslerim 85) ben banyonun kapısına gidip oğlum sırtını sürtmemi istermisin dedim oda olabilir anne dedi bir saniye ama kilodumu giyeyim dedi bende tamam oğlum dedim ve iki dakka sonra banyoya girdim oğlum arkasını dondu ve bende lifi aldım sampuanladıktan sonra oğlumun sırtını sürtmeye basladım bu aradada attığı golu anlatıyordu ben oğlumun sırtından boynuna gectim ve ovarken bir ara penisinin kalktığını gordum bu beni heyecanlandırmıstı ve bende boynundan sırtına ordan bacaklarına indim bende biraz ıslanmıstım ve meme uçlarım belli oluyordu oğlum onları gormus olmalı ki penisi iyice kalkmıstı bu olay beni çok heyecanlandırdı ve diz çokerek bacaklarını ovmaya basladım oğlum hangi ayağınla attın golu dedim sağ annecim dedi bende iyice ovayım onu oğlum daha çokj gol at dedim oda tamam annecim dedi ve biraz bana dondu penisi dimdik olmustu eli ile saklıyordu ve bir ara kafamı yukarı doğru kaldırınca benim goğüslerime baktığını fark ettim bu benim dahada hosuma gitti tamam canan tam sırası dedim kendi kendime uzun zamandır hasretsin zaten dedim:) ve lifi elimden bırakarak oğlumun bacaklarını elimle ovmaya basladım ve bacaklarını biraz araladım diz çoktuğum yerden dizlerini ovuyordum ordan biraz yukarı çıkarak baldırlarını ovmaya basladım ve yavas yavas oğlumun tasaklarına dokunmaya basladım oğlumda bunu fark etmiş olmalı ki elini yavas yavas sikinden çekmeye basladı bende bunu anlayınca tasaklarına daha sık dokunmaya basladım artık konusmuyorduk oğlum beni izliyordu memelerimi ve artık ileri gitmeye basladım ve oğlumun sikine dokunmaya basladım oğlum elini iyice sikinden çekmişti ve sonunda burağın sikini oksamaya basladım oğlum bir ara saçalrıma dokundu bende ona gülerek karşılık verdim -oğlum -efendim anne dedi -çıkar kilodunu da yorulmusun iyice ve dolmusun seni rahatlatayım dedim oğlumda -olmaz anne dedi naz yaptığı bellidi bende -ne olcak oğlum bir sey olmaz dedim ve kilodunu indirdim ve oğlumun siki karşımdadı harika birseydi kalın ve yasına gore baya uzundu ben oğlumun sikini tutup oksamaya basladım oğlum konusmuyordu ve benim saçımı oksuyordu bende oğlumun sikini iyice oksamaya basladı bu arada oğlum dusu açtı ve sular üstümüze okmaya basladı oğlumun üstündeki kopukler akıyordu bende iyice ıslanmıstım badim vucuduma yapışmıştı ve elim daha oğlumun sikindedi iyice oksuyordum arada oğluma bakıyor ve gülüyordum oğlumda bütün cesaretini toplamıs olmalı ki biraz eğilerek goğüslerimi oksadı ben ona gülerek iyice cesaret verdim ve eli memelerimdedi bende badimi çıkardı oğlum memelerimi inceliyordu artık burda bukdar yeterdi oğlumun olmak istiyordum ve biraz hızlandım elimle oğluma 31 çekerek onu orda bosalttım ve bütün dllori memelerime fıskırdı bende dolleri elimle vucuduma yaydım ve kalkıp sortumu çıkardım kilodumu çıkardım hadi oğlum sen çık bende yıkanıp geleyim dedim oğlum benim vucudumu izliyordu tamam dedi ve çıktı bende oğlum çıkınca yıkanıp havluya sarıldım ve oğlumn odasına gitti oğlum kilodunu giymiş atletini giyiyordu bende -ooooo olmadı oğlum beni de rahatlatmıcanmı dedim oğlumda -istersen tamam annecim dedi ve ben üstümdeki havluyu yere attım butun vucudum oğlumun karşışındadı gorunce hemen siki kalkmıştı oğlumun yanına giderek onu ayağa kaldırdım ve dudaklarını opmeye basladım oğlumda karşılık verdi ve ayakta 5 dakka kadar opustuk adeta dudaklarımızı emdik sonra oğlum boynumu yalamaya basladı harikadı çok heyecanlanmıstım ve yavas yavas asağı iniyordu gobeğimi opmeye yalamaya devam ediyordu ve yere diz çokerek beni çevirdi kalcalarımı oksamaya ve opmeye basladı -anne çok güzelsin harika vucudun var babam çok sanşlı birimiş ama seni kaybederek hayatının en buyuk hatasını yapmıs dedi bende ona hı hı diyerek karşılık verdim oğlum beni yaladıkça içimde fırtınalar kopuyordu onu basından tutarak ayağa kaldırdım ve atletini çıkardım goğüslerini yalayarak diz çoktum kilodunu çıkardım ve kazık gibi olan sikini ağzıma alarak emmeye basladım oğlum kendinden geçmişti oğlumun sikini ağzıma sokup sokup çıkartıyordum sonra ayağa kalktım oğlum beni hızlıca cevirerek yatağa doğru domalttı ve beni yalamaya basladı oğlum kalçalarımı yalarken got deliğime geçti ve deli gibi yalıyordu ben çıldırıyordum ordan amımı yalamaya geçmişti harikadı dilini içime sokuyor yalıyordu -oğlum ahhhhhhhhh ahhhhh -harikasın oğlum benim -dur anne yeni basladık diye karşılık verdi ve yavasca doğrularak sikini amıma ve got deliğime surtmeye basladı çıldırıyordum -oğlum sok artık dayanamıyorum hadi -erkeğim benim diyordum ve oğlum yavas yavas sikini içime sokmaya baslamıstı çıldırıyordum ve sikinin hepsi içime girince yavas yavas gidip gelmeye basladı çok zevk alıyordum -oğlum erkeğim benim daha hızlı -ah ahhhhhhhhhhhhh -ohhhhhhhhhhhhhhhh -ahhhhhhhhhhh -harikasın oğlum -annem benim artık sen benim karımsın diyordu ve dahada hızlandı ve içimden birden çıktı beni ayağa kaldırdı ve yatağın üzerüne uzandı -hadi annem goster hunerlerini dedi bende hiç zaman kaybetmeden oğlumun sikinin üstüne oturdum ve deliler gibi çılgınlar gibi oğlumun sikini üstünde zıplamaya inip çıkmaya basladım artık bosalmam an meselesidi ve bu arada -anne bosalıyorum ah ah anne dedi oğlum -tamam oğlum dedim ve oğlum içime bosaldı ben zıplamaya devam ediyordum oğlumun arkasından bende bosaldım oğlum üstüne yığılıp kaldım harikadı çok uzun zaman olmuştu boyle şikişmeyeli tum vucudum titriyordu oğlum üstünden kalkerken oğlum -anne harikasım çok güzelsin dedi bende -canım benim saol hasretimi dindirdin -ama bu aramızda sır olarak kalacak kimse bilmeyecek dedim oğlum da sen merak etme anne dedi ve dudaklarımı opmeye basladı -*oğlum yeter dedim oğlum ise -anne bir kez daha dedi bende daha sonra oğlum diyerek yanından kalktım ve banyoya gittim.... bir dahaki hkayemde mutfakta arkamdan şikişini anlatacağım oğlumun enset ilişki benim vaz geçilmezim enset hikayelerini benle paylasmak isteyenler

1 yorum:

  1. Slm ben melih yaşım 26 kültürlü bakimli, kadınların arzularını isteklerini iyi bilen oldukça tecrubeli, performansı iyi olan, gayet hoş bir erkeğim. Olgun ve dolgun maddi durumu iyi olan elit bayan ve çiftçilerle görüşüyorum, her mutluluğun bir karşılığı var, gizlilik ve güven içinde görüşmek isteyenler arayın 0531 9206748

    YanıtlaSil