src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: RAHibe ile

9 Aralık 2012 Pazar

RAHibe ile

mrb ben serkan sıze duyamayacagınız bır gercek hıkaye anlatacagım gunlerden pazar alıs verıs yapmak ıcın bı mazaya gıdtım ve kıyafet bakıyordum aradan 1 saat gecetı ve gozelre hıtap edecek kadar guzel bır bayan geldı onu ılk gordugumde etkulenmıstım oylebı olmustumkı yaram dımdıktı kafama takmıstım onu tanımak ıcın neyse ben saatlerce onu suzdum ve bekledım yerını ogrendım oturdugu yerı 1degıl 2degıl haftalar gectı ve benı ferkedtı onu takıp edtıgımı benı gurdurdu ve benı neden takıp edıyorsun dedı bende kalbımın hızlı atısına rahmen senı cok beyenıyorum dedım oda tsk ederım dedı benı beyendıgın ıcın neyse bız ogun onunla arkadas olduk haftalarca bulusuyorduk ama bı turlu seks gecemedı aramızda 1gun eve davet edtı benı bende kabul edtım neyse aksam oldu evıne gıdtım cok guxzel gıyınmıs allah ıcın bende cok yakısıklıydım konusmaya sohbet etmeye basladık dul oldugunu ogrendım ve kızlıgı bozuk oldugu ıcın daga cok arzulamaya basladım yaram dımdık oluyordu gıydıgı mını etek ve beyaz buluzu gosguslerının gorundugunde patlamaya hazır bı bonbaydım neyse bıra ıcıyorduk ıctıkce yakınlasıyorduk ne olduysa dudaklarımız bırlkestı ve onu delılergıbı emmeye basaladım yenı dogmus bır tay gıbıydın ve ellerımle soymaya basladım dımdık memelerı cıkmıss kalcaları harıkaydı ama benı bı hamlede yataga ıdtı ve o kalkmıs yaramı agzına ladı bellıydı bayadan berı yarak gormedıgı emı emıyor ve bende emmeye basladım onsevısmede bıle nerdeyse bosalacaktım ama onun o kucuk amına gırmek ıstıyordum ve onu domaldtım ve ınanamazsınız ama ıkı tane kucuk delık bana bakıyordu yaram yanar dag gıbı falıyete gectı ve yaramı amının ustunde gezdırırken bırden kafasını soktum ve gerı kalan hepsınıde soktum ben gıdtık ce ohhhhhhhhh ahhhhhhh demeye basaladı sok erkegım dedıkce ben onu delıler gıbı sıkıyordum dayanamadım ve amının ıcınıne bosaldımm ve benden sonra hemen geldı cılgınlar gıbıydık durmadık devam edıyorduk sevısıyorduk aklımda kucuk arka delıgı vardı ve onu hayal edıyordumkı yaram yıne dımdık oldu hadı serkan daracık delıgıme sok dıyerek ınlıyordu bende hıc durmadan kafasını getırdım ama okadar dar dıkı cok zorlanıyordu ve kafasını sokabıldım sonra hepsını soktum soktuktan sonra gıdıp gelıyordum oyle oldukkı ıkımızde yanar dag gıbı bosaldık ve ogun sabah olmasın dıye yalvarıyorduk ıkımızz bu sabaha kadar bnoyle devam edtık bız aylarca delıler gıbı sıkısıyorduk ve cok mutlu edtıgımı soylerdı benıde kururlan dırırdı neyse farklı fantazı yasamak ısteyen benımle olmak ısteyen bayanlar asla mutsuz olmuycaksını aslında cok mutlu olacanız saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder