src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Müşterimle Güzel dakikalar

8 Aralık 2012 Cumartesi

Müşterimle Güzel dakikalar

merhaba okuyucu arkadaşlar ben hünkar size bizim güzelliksalonda tanıştığım nerminle olan bir yaşadığımı anlatmak istiyorum güzellik salonu kardeşimindir ben yazarım şairim kendim 33 yaşındayım bi cumartesi gelin başgelmi yogunudu kardeşim beni çağırdı yardıma bende olur dedim ve gitim sabahtan bu aradada nermin ordaydı ben fazla müşterilere görünmem neyse ben yakışıklıyım takım giyerim hep buda beni görmüş bizim kızlara beni sormuş bu kimdiye onlarda gül hanımın abisi demişler bu arada nermim 38 yaşında güzel alımlı zengin bir bayan dulmuş hele o kalçaları ve bacakları çok güzel giydiği etekler çok güzel gösteriyordu benimle tanışmak istiyormuş kızlar bana söyledi yok dedim çünkü orası ekmek teknesi yanlış olurdu neyse 6 gün bu hergün beni soruyormuş ve bende tesadüf yeni çıkan kitaplarımı getirdim dükkana koymak için ve oda ordaydı ve solaryuma gircekmiş kardeşimde abi sen baka bilirmisin dedi meyer nermin kardeşime abin baksındiye rıca etmiş olur dedim ve odaya aldım bana beni çekici yakışıklı bulduğunu ve benimle yemek yemek istediğini söyledi olmaz dedim israr etti bende kabul ettim ve nişantaşında bir yere cağırdı akşam 8 de gitim ode ne gözlerime inanamadım okadar güzel ve seksiydiki mini etek ve göğüs dekoliteli buluz giymiş inanın bukadar seksi görmemişdin ve yanıa gidip bugün çok güzelsiniz dedim ve masaya oturduk yemeklerimizi yedik bana içki severmisin dedi evet dedim içkiyi evimde içelim dedi olurdedim kalktık evide nişantaşındaydı ve geldik 4 kataçıktık içeri girdim ev muhteşem döşenmişdi birer kadeh viski içtik bana benimle beraber olmak istediğini söyledi olur dedim ve öpüşmeye başladık onu alıp odasına geçtim orda biraz öpüştüktensonra bana 6 yıl erkeksiz olduğunu kocasını trafik kazasında kaymetmi olduğun söyledi ve beni soymaya başladı bende onun boynunu öpüyordum ve çırıl çıplaktık ben onu yatağa yatırdım heryerini öpmeye başladım amın öpmüyordum bana amını neden öpmediğin sordu ordan öpülmeyi ok seviyormuş amını önve yaladım be dilimi içine sokmaya başladım zevkten ağzıma boşandı ben yüzümü yıkamaya gittim banyoya oda geldi ve bebim yarağı yıkadı ve banyoda ağzına alıp yalamaya başladı bende gögüslerini sıkıyordum ve bana onu burda sikmemi isdedi olrudedim ve ellerini kuvete dayadım domaltıp benimkini yavaşca manına sokmaya başladım yumuşak ve islaktı hepsini soktum ve bana hadı hızlan aşkım dedi ve inliyordu ben gidipgelmeye başladım o çoktan 2 ciyi boşalmış doymak bilmiyordu ve bana içime boşalmanı istiyorum dedi ben boşalmamak için arada bir duruyordum içinden çıkarmadan ok zevk alıyordum ve artık patlıycakdım oda boşaldı ben menilerimi içine boşaltım bana dönüp dudaklarıma yapışdı gece bitmedi aşkım dedi ve odaya git dedi ve bana ve kendine birer kadeh şarap getirdi içtik ve beni yatağa sırt üstü uzatıp benimkini ağzına aldı kaldırdı ve bana üzerine oturcam kocacığım kökle bana uçur beni diyordu ve hepsini koküne kadar soktum bu arada bende göğüslaini sıkıyordum öyle güzel oturup kalkıyorki inanın mest oldum ilkdefa bu kadar zevk aldım ve ikimz boşaldık ben gine içine boşaldım o ise 6 cıyı boşalmışdı ve hala istiyordu bana bu seferde götünü vereceğini yanlız açıtmada yapmamı istedi bu imkansızdı benimki hen uzun hem kalındı nasıl olacaktı bilmiyorum biraz dinlendik ben onu öpmeye başladım heryerini tekrar oda beni öpüyordu daşaklarımı öpüyordu ve benimki yavaş yavaş sertleşdi ama ben birazdaha bekliyelim dedim ve üzerime uzandı dudaklarına yumulmuşdum oda boş durmuyor benimkini sızalayıp duruyordu ben bitmişdim yorgunlukdan ama o hala istiyordu ve bana kırem verdi götüne sürdü be benimkini emdiyaladı kaldırdı ve onada güzelce sürüp elleriyle kallçasını iki yana ayırarak hadi aşkım sok dayanamıyorum dei ve bende benimkini yavş yaşaş sokuyordum ama girmiyordu dardı neyse ben bir parmağımı soktum sonra iki parmağım açtım yumuşattım ve benimkini soktum ve biraz bekledim canı yandı ve yavaş yavaş gitgel yaptım baktım kıvamına geldi hızlandım ve köklemeye başladım biraz kangeldi yanarında oda amınıa parmaklıyordu ve gece 4 de kadar 4 kere siktim o ise belki 10 kere boşalmışdır sarılıp yatık sabah kaltığımda bana kahvaltı hazırlamış ve önce duş aldım geldim kavaltımızı yaptık çok mutlu olduğunu herzaman benimle olacagını söyledi bende olurdedim tadı damağımda kalmasın istedim ve işim yoksa bugün biraz gezelim dedi ve alış verişe çıktık gezdik sinamaya gittik ve inanın sinamöada bile elerirmi tutum eteğinin altından amını okşatıyordu ve eve geldik kapıdan girer girmez boynuma talıp öpüşütorduk hergün 3 posta kaydım banyoda mutfakta balkonda salonda heryerde ve her fantaziyi şekli denedim ve hala arada bir evine gidiyorum sikip kalıyorum sık gidemiyorum işlerimden dolayı sizde güzel bayanlar zefkin doruklarına çıkmak isterseni dulda olabilir yaşı büyükde herkezi mutlu ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder