src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Dayimin Orosbu karisi

10 Aralık 2012 Pazartesi

Dayimin Orosbu karisi

öncelikle tüm okurlara yazacakşarımın hepsinin kesinlikle doğru olduğunu söyleyim bu arada ben can baskentten 19 yasındayım esmer 1.70 boyunda 70 kıloyum yengemın ısmı ıse kezban o ise 42 yasında balık etlı ama bı okadarda sexy bı kadındır.neyse hıkayeme geceyım bu olay basımdan geecelı 2 ay oldu yengemlere gıttım. yengemle sohbet ederken yengem san akahve yapıyım dedı bende tmm dedım yengem kahwelerı yaptı getırırken ayagı takılıp salonun ortasına doktü sonra sıldı fln ama yınede ız cıkmadı yengeme yıkayalım dedım yengemde tmm dedı . halıyıı banyoya götürdük yengeme bana bı sort wer yenge dedım oda kıloyunla gır ne olacak sankı senı kucukken hep ben yıkardım dedı bende ama buyuduk yenge fln dedım yemgemde benden mı utanıyon gır dedı bende soyundum tek kılotla gırdım yengem ıse bol askılı bır bluz ve bembe esorfmanıyla gırdı halı yıkarken yengem egıldıkce memelerı gorunuyordu esorfmanıda saten ıslanmıstı ıcı bellı oluodu ben saten yengemı sıkmek ıstıyordum bıde ole görünce benım oglan ayaklamdı sonra yengem benım memelerıne baktıgımı gordu sonra benım oglana baktı benımkı kocaman olmustu hatta bası kılottan cıkmıstı yengem ne la bana bakıp zewklenıyonmu dedı bende cesaretımı toplayıp ewet dedım yengem bak sen bızımkıne benı ısıkmek ıstıomus dedı bende ewe delırtıon benı dedım we dudaklarına yapıstım yengem ılk cebellestı dur fln dıe ama ben tepkı werme bu saatten sonra ıstemesen bıle zorla sıkerım sende kendını bırak zewk al dedım yengem artık karsı cıkamıyacagını anladı ve bana karsılık weremeye basladı bırbırımız uzerındeılerı cıkardık gercı bısey yoktu ama :D sonra ben yengemın dudaklkarın asagı dogru yalamaya basladım memelerını yaladım ordan amına gectım ben yaladıkca yengem cıldırıoduu hadı erkegım ol artık dıyordu bende daha dur dedım sonra 69 pozısyonu aldık ıyıce zewke geldık yengem agzıma bosalmaya basladı hadı dıordu artık bende yengemı domaltıp sıkmeye basladım 5 dk fln gıt gelden sonra bosalacam dedım yengemde ıcıme bossal dedı bende ıcıne bosaldım sonra yengem benımkını azına aldı tekrar kaldırdı bu sefer götten gırecem dedım yengem olmaz daha once hıc yapmadım ordan dedı bende ıyı ya ılk olur dedım sonra arkasına gecıp zorladım ılk denemede basaramadım yengem olmuyor ıste dedı bende olacak senı götten sıkecem dedım sonra ıyıce bastırdım yengem bagırıyor cıglık atıyordu dur yapma dıe bende zorla ılk kafasını soktum bıraz kan geldı sonra bı kokledım hepsı gırdı yengem aglıyordu artık ben baya bı gıt gelden sonra yenge gelıyor bu sssefer azına boşalacam dedım ve cıkartp azına verdım buyuk bı sevkle bosaldım hepsını yuttu sonra halı yıkardık beraber dus aldık daha banyodan cıkana kadar 3,4 posta daha attım yengeme bundan sonra senı her fırsatta sıkecem dedım yengemde yok bıdaha olmayacak can dedı ve bıdahada yapmadık ama sız yapmak ıstersenız veya konusmak msn adresımden bana ulasın adresım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder