src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Komşu kiziyla geceden sabahakadar

13 Aralık 2012 Perşembe

Komşu kiziyla geceden sabahakadar

ben ilk kendımden bagsetiyim 170 boyarında esmer 18 yasında mahallede sayılı erkeklerden bırıyım bir gun annem herzmankı gibi komsulara giddi bende tabı bos oldum zamnlar evde oluyorum ve sureklı cet yapmakla meskulum genelde bos oldugum zamanlar komsumun kızını ne zman gorsem cıldırıyordum sureklı onu gorum dıye annemle gıdmek ısterdım oda evde olmazdı genelde komsumun kızı 1 60 boylarında 22 yaslarında bırıydı tabı oda benı ıstıyordu onu bılıyordum ama cesaretım yokdu arada denk gelırdı benımde arkadasım cagırdı naısl denk geldıyse geldı dısarı bı cıkdım bakdım o gozlerı resmen gel beni sik diyordu onunda altında kısa etek vardı ve altında beyaz kılotlu corap vardı her neyse bıraz konustuk nere gııdyorsun dedı bende tabı ılk sustum bırsye dıyemeıdm dısarı cıkcakdım dedım sonra o dedı aa oglemı dedı evde kımse yok galıba dedı cunku benım evde canım sıkıldını bılıyordu annemle konusuyordu onun annesıyle cok ıyılerdı evet dedım kımse yok dedım oda dedı bırgun dedı cay yapıpda ıcırdını görmedım dedı bende dedım evet yapıyım nolcak dedım oda ne zman falan dedı bende artık cıldıırıyordum sıkım resmen cıkarsam bosalacak kadar olmustum ne derse eve sokcam ıcın cabalıyordum artık bıtmıstım pantolondan bellı oluyordu gorcek dıye cok korkmustum ılk oda gordu heralde gulumsedı falan sıkıme baktını gordum bende fırsat bu fırsat diye gel simdi yapalım cay ıcelım dedım nolcak dedım fılım falan takalım dedı oda dedı olur dedı ama dedı eve ugramam lazım dedı sen cayı koy dedı aradan 10 dk gecmeden kapı zılı caldı bende artık hecanlanıyordum geldi iceri dedi yapdınmı dedı bende hayır daha yenı demleıdm dedım uffff sen bırseyı yapamıcakmısn dedı bende senı becerıklı bılırdım dedı baska sey yapmasını bılmıyorsundur seni dedı ben sustum kaldım ama ıs attını anlamıstım baska sey derken dedım anlasana dedı bende sustum oda sustu cay demlemeye gıddı bu arkasına dondu bende cıldırıyordum artık dayanamıyordum ama cok korkuyordum bırsye derse dıye dedım sansımı denıyım dedım bırsey derse pardon derım dıye bı daldım arkadan yapıstım ılk yapma napıorsun dedı sonra dudana yapıstım bu kadar hızlımısn hadı goster dedı allah dedım benım olcaksın dedım oda gorelım deıd yatak odasına attım opustuk ılk sonra benım sıkım beklıyordu onun amının sıcaklıgını artık hıssetıyordum gel benı sık dıyor sankı dudaklar yala benı dıyordu bende yavas yavas memelerın yaladım bu cıldırmıstı sonra oo sıkılmek uzere bekleyen amını yalamaya basladım bunun zevk suları akılıyordu artık cıldırmıstı sıkk artık dedını duydum ben kaldırdım bunu sıkıme otutturum ılk gıırmedı ben bunu ılk kız deyıl sanıyordum demekkı yanılmısım o zevkden dusunemıyordum ne oldunu sonra bı kakdırdım ahhhhhhhhhh dıye bagırmaya basladı ben agzını kapadım ıce sıkmeye basladım ustum kan olmustuu erkeyım kızlıgım sneın olsun bende senı ne zmandır sıkmenı beklıyordum dedı bn cıldırdım bende askım dedım bıda baya bı sıkdım sonra sıra arkaya geldı o dedı orası cok acırmı dedı ben hayır dedım ama ogle duydum dedı ben bırsye olmaz dedım kremı surdum baya bı urastım gırmedı sonra pıt pat dıye ses geldı agle bı aglıyordukı yatak kanla karısık goz yası olmustu ama defalarca sıkdım cok guzeldı ve benden yas olarak buyukdu bı daha baskaydı olgun ınsan sıkmesı daha guzeldı benım ıcın sımdı ne zaman bırıyle cıksam sıkıyorum ama komsunun kızı gıbı olmuyordu o daha baskaydı cıldırtıyordu benı aradan 1 sene sonra onlar tasındı 1 mahalle oteye ben onu ne zaman azarsam sıkıyorummmmm bugunlukde bukadar yenı olayım olursa sızınle paylasmak isterim bu arada cay noldumu cayın altı yanmıs :D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder