src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kocami 2ci kez aldattim

11 Aralık 2012 Salı

Kocami 2ci kez aldattim

Ben emoş 170b. 55kg. 95 58 97 kalçaları çıkık beyaz tenli çok güzel evli bir bayanım.Kocam çok yakışıklı ama sikemiyor..tavuk horoz misali bindiğiyle indiği bir oluyor ve doymuyorum..yine bir alışveriş merkezinde dinlenmek için nescafe içmek için mutlaka uğradığım cafede 48-50 yaşlarında çirkin 90kg esmer bir beyefendiyle tanıştım!işiniz varmı?ne tarafta oturuyorsanız sizi evinize bırakayım!iyi olur ama sizi meşgul etmeyeyim dedim.ben emekliyim işim bitti,alışverişimi yaptım.size zahmet olmasın ben giderim desemde beni evime kadar bıraktı!bende yine kahve içmeye davet ettim.adamcağız cansız atladı teklifime!!p.tesi salı çarşamba günü beni doyurana dek sikti!p.tesi günü çok beğendim sikişini yarında gel falanca saatte,,geldi yine mükemmeldi,,çarşambada gel dedim,,geldi sikti beni..perşembe,cuma dinlenme..haftasonu kocamla..p.tesi salı çarşamba yine onunla sikişeceğim..aradığımı buldum galiba..arkadaşım evli ama ayrı yaşıyormuş ve emekli bir beyefendi.ama tam bir beyefendi..ben sikini emmekten haz duydum.sikmeside mükemmel..nette geziyormuş ama bulamamış..beni bulduğuna çok sevinmiş görünüyor..bize yakın oturuyormuş,evinede davet etti gideceğim..artık kendi evimde yapmayacağım galiba!!aldatmak doyum ve adrenalin yaşamak çok güzell!!yaşayayan anlar..dediğim gibi gençlerle değil,olgun erkekler kesinlikle güvenilirdir..okuyuculara ve editörlere müteşekkirim..sevgiler sevgiler sevgiler..emoş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder