src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: aysel ablanin kizi

1 Aralık 2012 Cumartesi

aysel ablanin kizi

sLm arkdşlar bu hikaye 1 hafta önce oldu ve gerçek bir hikayedir.bn 22 yaşında 1.82 boyunda biriyirm nese olaya geçelm.Bizim üst komşu kızı çok sexi ve oda 19 yaşında idi.Adı aslı, bize sık sık bişe istemeye geliordu yo yoğurt warmı biber warmı....Ben onu her gördüğümdü çıldıracak gibi oluyordum sürekli bunu düşünerek 31 çekiordm.Aradan 5 gün geçti bizimkiler misafirliğe gitmişlerdi evde tektim inş. bize bişe istemeye gelir diordm ve birden zil çaldı kapıyı açtım baktım aslı mini etek war ve uzun çorap giymiş nese bu bana sizin balkona bizden çamaşır düşmüş alabilirmiyim acaba dedi.Bnde tabiki alabilirsin dedim güldüm ve oda güldü.Sonra 1 dk bkle ben alim getirim dedim.Oda olur dedi.Sonra bn aramaya gittim ve bide ne görim bizm balkonda kırmızı desenli desenli Sex i bi kilot war o zmn çok heyecanlandm içimden acaba bu ne demek dedm ve tabiki sex istio dedim ama bakışlarında bişeler wardı ama çok belli değildi ve ben kilodu hemen sakladm.Snra ona bn bulamıorm gelip sen bakarmsn dedm tmm dedi geldi bakınıodu ve domalmştı bnm alet fırladı birden snra bulamıorm yha ama burdaydı dedi.Snra ben tmm bulunr gel Lays yada Ruffles yanında kola war beraber brz yiyelm vakit geçer dedm.O da dünden razı gibi tabiki dedi nese snra konuşuorz işte bn ona sen çok güzel bir kızsn dedm oda güldü tşk ederm dedm.ama gerçekten hem güzel hmde sex i sin dedm birz utandı galiba kızardı ve gülümsedi .Bnde utanılaca bişe yok öle dedim snra yavaş yavaş rahatlamaya bşldı. Ben snin tadına bakmak istiorm dedm.oda aaaa olmaz dedi.bnde neden canım seni çok istiorm dedm.oda olmaz bnm gitmem lzm dedi.bn yhaw gel işte dedm dudağına ypştm karşılık vermedi bn bunu yalamaya bşldm snra baktm oda gidio zevk alıo sonra elimi eteğinin altndan amına doğru götrdm harika bi amı wardı elimle oynadm azdırmak içn snra hadi artk sana teslim oldm seni bklioırm dedi.bnde oh oyuna geldi dedm we eteğini yıtracak gibi indirdm herşeyini çırıl çıplak yptm o göt o göğüsler hesi önümde bnde aletimi çıakrdm al burdan bşlayım dedm güldü ve azına aldı daha önce hiç sikişmemiş ilk sen olacan dedi bu bana dahada bi zevk verdi ve hiç yalamdaığndan harika yalıo acemi şansı gibi :) boğazına kdr alıo nese artk yeter dedm ve domal dedm oda domaldı am patlamamış kız daha... snra bn yavaş yavaş soktum çığlıklar yavaş yavaş yükseliodu sonra birdn soktum bi bağırdı ki o nasıl bağırış amından yavaş yavaş kan aktı yarrağımın üstne sonra korktu yüzü sarardı .snra korkma bişe olmaz dedm bu onu bir rahatlattı ve bn yavaş yavaş ileri geri ileri geri artık amı alışıtı bn sikiordm ve bana sürkli sikişmek harika zev verirormuş diodu bnde tmm artık bunu sürekli yerim dedm.artk yeter böle kucağa aldm bunu bu sefer dahada canı yanacaktı ve o kdr da zevklenecekti bn aldım otutrdum biden zıplattım yine bağırdı ama bn zevkten öldm yha öle yaparken içine patladm o da yine korktu acemi bn korkmaaa dedm snra birz azına verdm sonra dewam siktm bunu baya bn bu sfer çıakrdm götünün üzerine patladım oda patladı sonra banyoya gittm o burda banyo yapamam şüphelenirler dedi bn de tmm dedm tam kapıdan çıkarkn bunu sık sık tekrar edlm dedi bnde tabiki artık seni bırakmam dedim o güldü kapıyı kapadm snra bnde banyo ya gittm .. işte böle harika bişe idi tekrarı olnca yazacam .... hoççakalın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder