src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Karimin Ciplak resimleri

10 Aralık 2012 Pazartesi

Karimin Ciplak resimleri

merhaba değerli okuyucular. ben bursa dan yazıyorum (isimler takma.) ben bora. 32 yaşındayım 170 boyum esmer tenim var yapımsa atletik. karımsa özge. 160 boyunda kumral 30 yaşında. evleneli 5 yıl oldu. eşim kapalıdır. sadece evde başını açar hatta evde bile etek giyse ayaklarında olur. ancak sevişmede üstüne yoktur. tam yatacakken minilerle geçer karşıma ve azdırır beni. evliliğin ilk 3 yılı dolu dolu seksle geçti ancak sonrası 3 güne bir hatta haftada bir olmaya başladı. ben özel bir şirkette depo sorumlusuyum. ama ilkkez şehir dışına çıkmamız gerekti. bunu eşime sölediğim zaman üzülmesini beklerken sanki gitmemi istermiş gibi bi hali vardı ama ben eşime çok güvendiğim için bişey anlamadım. 3 gün kalacaktık şehir dışında. o gece güzelce seviştik ve sabah ben yola çıktım. iş yerine vardığımda karşılastığım manzara beni ve tüm arkadasları ürkütmüştü. iş yeri depo sorumlusu bayıltılıp bağlanarak soyulmuştu. aksama kadar emniyet soruşturma derken gece 23 gibi bıraktılar bizi. eve gitmem 1 saat sürerdi ve eşim belki uyumuştur diye telefon açmadım. korkmaması içinde kapıyı sessizce açtım. bu arada evimizde müstakildir ve sacede biz yaşarız. çok acıkmıştım hemen mutfağa gittim ve dolabın kapısını açacakken bir erkek öksürüğü duydum. yatak odasının kapısı kapalıydı. anahtar deliğinden içeri baktım. ne göreyim karım her gece bana giydiği mini elbiseleri giymiş ancak başı kapalı vaziyette adamın birine sakso çekiyordu. birden kaltı ve kapıya doğru geldi. hemen saklandım. adam karımın ağzına boşalmış karım yıkamaya gidiyordu. ve ardından adam giyinip evden çıktı. karımın uyumasını bekledim. uyunca sessizce odaya girdim karımın kilodu yokdu amı öyle bir açılmışki eşek sikti sanırsınız. dahada şaşırdtıcı olan şuydu bunca yıllık evliydik bana götü vermeyen karının götüde boru gibi açılmış durmadan içinden beyaz sıvı geliyordu. hemen evi terkedip otele gittim. bir yandan içimden onları öldürmek geliyor bir yandanda sikim kazık gibi olmuş ve inmiyordu. garip bi duyguydu. ertesi gün evi gözetledim ve karım çıktığı an eve girip yatak odasının kapısının kildini bozdum maksadım eğer bu günde gelirse yaşananları tümüyle görmekti. nihayet aksam olmuş tu ben tavan arasına saklandım ve bekledim. tam saat 22 de zil çaldı ve adam geldi. birazdan sesler inlemeye dönüşmüştü. hemen aşağıya inip saklandım ve seyretmeye başladım. karım yine adama sakso yapıyordu. bir ara karım yana kaydığında gördüğüm şey beni şaşırttı. benimki sadece 13 cm ama adamınki garanti 20 vardı ve çok kalındı. sıra adama gelmişti karım tam anlamıyla kapalı giyinmiş. adam eteği kaldır eşimde kilot yoktu hemen amını yalamaya başladı. ve memelerinide açtı. elleriyle sıkıyor bazen amından memelerine çıkıp ısırıyordu. karımsa yapma morartırsın kocam anlar diyordu ama adam karımı dinlemiyordu bile. ve ani bir hareketle karımı arkasına çevirerek ayakta götüne yarağı soktu. karım öyle bir çığlık attıki inanın bana girmiş gibi acıyı hissettim. ağlatarak sikiyordu karımı. tecavüz eder gibi sanki. ve bir tokat atıp yatağa fırlattı karımı ve amına girdi bukez. işin garibi karım ağlıyor ama arada da inliyordu. ve hızla amından çıkarıp karımın türbanına ve yüzüne boşaldı. karımsa adama çok mutlu olduğunu ve her zaman böyle döverek sikmesini sölüyordu. içimden kaltak seni bana bile sölemedin bu özelliğini diyordum. ve ikisi duşa girdiler. adam 15 dakka sonra gitti evden. 2 saatlik seksin ardından bende evden çıkıp otele gittim. ertesi gün aradım ve bu akşam geleceğimi söledim. akşam eve varır varmaz soyunmasını istedim ama bir türlü üstünü açmıyordu. belliki meleleri morarmıstı. tam amına girerken ne o kız nekadar geniş bu bugün dedim. o da azdığını ve amına kalın bir madde soktuğunu söledi. bi punduna getirip memelerini aniden açtım. bir kaç yerde morluk vardı noldu memelerine diye sorduğumda ise biraz yüzü kızardı ama hemen yalanı buldu ve duş alırken ayağım kaydı ve küvetin üzerine düştüm dedi. bu gün seni arkandan sikmem istiyorum dedim ama nafile. daha dün 20 lik bilek gibi yarak aldığı deliğe girmenin günah olduğunu söledi. ben de yedim ya.. :) artık karıma sıksık işe gidiyorum die yalan söleyip onu sikilrken izliyorum. bu arada karımı siken adam sa karımın benden önceki sevgilisiymiş. ve evlenmeden öncede götten vermiş. bunları konuşurlarken duydum. ama artık bende ikna ettim karımı ve göttende sikiyorum artık. arkadaslar karımı paylaşmayı seviyorum yüzü ol mamak şartıyla karısının çıplak resimlerini paylaşmak isteyen varsa eklesin.

1 yorum:

  1. Slm ben melih yaşım 26 kültürlü bakimli, kadınların arzularını isteklerini iyi bilen oldukça tecrubeli, performansı iyi olan, gayet hoş bir erkeğim. Olgun ve dolgun maddi durumu iyi olan elit bayan ve çiftçilerle görüşüyorum, her mutluluğun bir karşılığı var, gizlilik ve güven içinde görüşmek isteyenler arayın 0531 9206748

    YanıtlaSil