src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: azgınlıktan delirmiş kadın masaj

21 Aralık 2012 Cuma

azgınlıktan delirmiş kadın masaj

Merhaba ben istanbul anadolu yakasından Burak. bundan 5 sene önce başımdan geçen hikayemi anlatacağım. hikayemin geçtiği zaman ben 20 yaşında idim. kilolu ve kıllı
Üniversite öğrencisiydim. her sene yaz aylarında almanyaya babamın yanına gidiyordum. bu gidişimde babam başka bir eve taşınmıştı. ilk gün çok yorgundum hemen uyudum. pazar sabahıda erkenden uyandım. pencereden karşımızdaki evlere bakıyordum. hemen karşımızdaki dairede olanlar dikkatimi çekti. 40 yaşlarında bir çift evde iş yapıyordu. ama biraz garipti adam merdivene çıkmış tavanda birşeyle uğraşıyor kadın ise adamın aleti ile oynuyordu. ben iyice oraya odaklandım kadın en sonunda ağzına aldı yalamaya başladı sonra adam merdivenden indi perdeyi yarım kapattı. sonrasını göremedim.
birkaç gün sonra hava çok sıcaktı. tramvaya binip yakında bildiğim bir havuz vardı oraya gittim. şortumu giydim. havuza girdim çıktım derken bir yerde uzandım güneşleniyorum. yanıma bir çift geldi ve onlarda yanıma yattılar. gözümün ucuyla baktığımda karşı dairedekilerin olduğunu farkettim. vakit ilerlemiş hava kararmak üzereydi duşa girip eve gitmek için kalktım. onlarda kalktılar. duşa girdim adam baktım duşta çırılçıplak soyunmuş bana bakıyor
duşta işim bitti eve dönmek için tramvay tarafındaki kapıdan çıktım. yanımda bir araba durdu. eve bırakabiliriz aynı yerde oturuyoruz dedi bu arada benim almanca çok iyi değil ingilizce konuşmaya başladım tekliflerini kabul ettim eve geldik işin yoksa bize gel sohbet ederiz falan dediler. eve gidip babama baktım gece vardiyası varmış işe gitmeye hazırlanıyordu. babam 10 kadar sonra çıktı. bende üstümü değiştirip onların kapıya gittim. kapıyı adam açtı üstünde sadece boxer vardı kadında bikini ile geziyordu hava çok sıcaktı. bu sıcakta tshirtünü çıkar yanarsın dedi kadın
ok dedim altımda sadece şort kaldı sohbete başladık laf lafı açtı derken konu maluım şeye yani sexe geldi. adam bana dönüp hiç grup sex yaptınmı dedi. bende utanıp sıkılarak hayır dedim yapmak istermisin dedi bende olabilir dedim seni pencerede gördük bizi izliyordun değilmi dedi. senden çok hoşlandık dedi adam bu arada kendisinin bisexsüel olduğunu onunlada anal olarak ilişkiye girmemi teklif etti bende böyle bir şeyi hep merak ederdim kabul ettim hemen üstümüzdekilerden kurtulduk yatak odasına geçtikkadın benimkini hemen ağzına aldı yalamaya başladı kıllarımı çekiştiriyordu. kadından fırsat buldukça istlasier adamda ağzına alıyordu sonra kadın içine girmemi istedi önce güzelce yaladım dayanamayıp benimkini dayadım birden yüklendim. kadın hiç doğum yapmamış ve adamlada fazla ilişkiye girmemiş daracıktı gitgel yapmaya başladım bir ara adam bende istiyorum dedi ve karısının yanına domaldı kremlememi istedi. kremleyince birden adamın içine girdim altımda süper çok güzel demeye başladıbu arada kadında kocasının sikini ağzına aldı yaladı ben adamın içine boşaldım adamda karısının ağzına boşaldı bu şekilde sabaha kadar seviştik babam eve dönmeden eve geldim yattım bu yaşadıklarımı unutamıyorum bu çift ile 5-6 defa seviştik sonra ordan taşındılar bende almanyaya gitmedim tadı damağımda kaldı süperdi diğer hikayelerimide ileride anlatacağım evli çiftlerle böyle bir ilişki yaşamak istiyorum  isteyenler yazsın olgun çiftler olrsa daha memnun olurum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder