src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Sert hard seviyorum

13 Aralık 2012 Perşembe

Sert hard seviyorum

İyi eğlenceler, anlattıklarım inanın noktasına kadar gerçektir inan mayan olursa bunu ıspatlamaya hazırım ben uzun boylu, esmer, yeşil gözlü biraz iri yapılı (fazla değil) bekarlığında spor salonunda zaman geçiren 32 yaşında ayrılmış biriyim 4 yılık evlilik hayatında mutluluğu yakalayamadım kişilik ve fikir uyuşmazlığından ayrıldık anlatacağım olay henüz 1 hafta önce gerçekleşti, ege nin şirin kenti olan AYDIN da kendi evimde yalnız yaşıyorum oturduğum apartmana henüz 1 yıllık evli bayan 24 yaşında erkek se 33 yaşında bir çift taşındı kadının ismi emel 1,65 boylarında beyaz tenli fazla açık giyinmeyen biri kocası öğretmen fakat tayini aldıramadığından başka bir ilde görev yapıyor kadın anne annesiyle kalmakta fakat anne annesi vefat edince yalnız kalmaya başladı zamanla emel ile muhabbeti ilerlettik tesadüf ki emel eski eşimim liseden arkadaşıymış ama liseden beri görüşmemişler bi nevi unutmuşlar bir birini emel zamanla bana alışmaya başladı muhabbet koyulaşmaya başlayınca samimi bir arkadaş gibi olmaya başladık kocasının da olmayışından ( 3 ayda bir gelir) bana yanaşmaya sık sık benimle konuşmaya başladı aslında emel harika bir kadın dı tam aradığım özellikte sürekli dar etekler giyer kalçası hafif geriye çıkık olduğundan onu görünce resmen azardım göğüsleri ise tam kıvamında sıkıdır biridir bir gün Sohbet,Chat yine binadan taşınan biri vardı kolileri asansöre doldur muş sadece tek kişilk yer var dı ben de sabah uyanmış eşofmanımla fırından ekmek almıştım asansör geldiğin de bindim bir kat sonra sansör durdu ve kapıyı emel açtı içeride sadece 1 kişilik yer vardı ama acele işim var deyip binmekte ısar etti arkası bana dönüktü o sırada kolilerden bir düşmeye niyetlenince ben de reflex olarak koliyi tutmaya çalıştım ama farkında olmadan emele arkadan dayanmıştım zaten sürekli sert duran aletim ince ve dar olan eteğinin üstünden kalçarının tam ortasına denk gelmişti o an emelin titrediğini hisettim yapacak bir şey yoktu asansör yüklü olduğundan ağır hareket ediyor du ben de özür diledim mecburuz sakın kımıldama yoksa yere yığılacağız dedi ben de hareket etmeden öylece kaldım ama aletim arkadan emeli zorluyor du damarlarının atışı hızlanıyor, kızgın demir gibi olan aletim emelin sanki çıplak tenine değiyordu onunda sıcaklığı ben de eksik değildi böylece bizim kata geldik kapı açılınca emelin açık renk eteğinde ıslaklık gördüm fark ettirmedim tabi kapıyı kapatırken şehvetlice bakarak gülümsedi ara sıra bayan getirirdim eve yine bir gün bayan getirdim unu uğurlarken tam kapıda emelle karşılaştık ban sertçe bakarak selam bile vermeden evine girdi bu beni rahatsız etti doğrusu neden öyle yaptığını soracaktım saat 23:00 civarı kapısını çaldım açtı kısaca gözleri nemlenmişti etrafa bakarak sessizce içeri aldı ne istediğimi sordu ben de tavrından dolayı rahatsız olduğumu anlattım rahatsız olmamakta haksız mıyım dedi ben de sebebini sorunca seninle iyi anlaşıyoruz bunu bana söylemeliydin dedi ben de bekarım bunlar doğal şeyler dedim o da sanki ben evliyim de tadını mı alıyorum, ben neden yapmıyorum, neyse kapatalım dedim. - sana bir şey soracağım ama dürüst olacaksın - dinliyorum - geçen asansörde bilerek mi dayandın - hayır - ama arkamda ki sertlik bilerekti sanki - az kalsın beni becerecektin - sen istermiydin - hayır diyecek durumum mu var sanki - zaten geçen gün kü asansör olayı aklımdan çıkmıyor sürekli ıslağım dedi ve dudaklarıma yapıştı ben de emin misin dedim , yeter artık nazlanma hadi dedi. Ben de vahşice öpmeye başladım nihayetinde arzuladığım dilber istekliydi zaten vahşice sevişmeye bayılırım üstündekileri yırtarak çıkarmaya başladım gömleğini parçalayarak çıkardığımda düğmeleri çatırt deyip etrafa saçıldı sütyenini kopçalarını kopararak açtım. o azgınlıkta ve yatak odasına kucağımda taşıdım ben de bir çırpıda soyundum en son kilotu kaldı o vahşilikte zaten dantelli olan külotunu ortasından cayırt ayırıp kıpkırmızı amcığına dilimi gömdüm mis gibiydi 1 saat önce duşa aldığından hertarafı mis gibi kokuyordu orayı sonraya bırakıp dudaklarına tekrar yumuldum emel zevkten çıldırmaya başlamıştı işte bu diyerek bana daha ateşli sarılıyordu boynunu yalamaya başladım dudağımla kaptığım her nokta sanki morarıyordu boynundan aşağılara göğüslerine indim dilimi kaldırmadan o taş misali göğüslerinin etrafında daireler çiziyordum daireyi yalaya yalaya küçülterek göğüs uçlarına geldim onları dilimle yalamaya başladım emel inliyordu göğüs uçlarını hafif ısırıklarla zevke getiriyordum sonra dilimi fırça misali göğüs uçlarında sürttüm ve dilimi uçlarda titretmeye başladım bu onu mest ediyordu bunu yaparken bir elim kasıklarında henüz çıkarmaya fırsat bulamadığım kilotunun içindeydi okşuyordum göğüslerini iyice yaladıktan sonra dilimi kaldırmadan ıslak bir şekilde karnına ordan bacaklarına getirdim ayak parmak larına geldim onları yalaya yalaya yukarılara baldırlarına teni kuru kalmayacak şekilde yaladım o süt beyaz tenini yaladıkça yarağım taş misali oluyordu sert ve delici, oraları yaladıktan sonra yine dilimi kaldırmadan kasıklarına geldim bir elimle belinden tutup diğer boşta kalan elimle külotunu tek hamlede dizlerine ordan da ayaklarına düşürdüm inanın henüz bakire amı gibi taze ve kıpkırmızı duruyordu şehvetle arzulu ve ihtiraslı bir şekilde amını yalamaya başladım o kaygan ve saydamsız sıvılarını dilimle bacaklarına dağıtıyordum emel ölmek üzere idi yeter artık diple demeye başladı ama ben bunun tadını çıkarmalıydım bacaklarını havaya kaldırıp dilimi amının dudaklarında gezdirmeye başladım kah kasıklarına kah amına değiyordu dilim bir taraftan emelin amınında hissetmek istediği azgınlıktan sem sert olmuş yarağım (21,3 cm inanmayanlara camda ıspatlarım) emelin bacaklarına değdikçe emel titriyordu sanki kızgın demir gibi alev topu gibi olan sikim atık kıvamındaydı ben de bu ara emelim amının dudaklarını iki parmağımla ayırıp içine, klitorisine dil darbeleri atıyordum şlaap şlaapp emiyor ve somuruyordum amcığı, dilimi yuvarlak yapıp amının içine kaydırıyordum vahşice dil darbeleri atıyorum emel kafasını sağa sola atmaktan sersem olmuştu bacaklarını her titreyişin de kastırıp sıkıyordu başımı bu beni dahada ateşlendiriyordu amının suyu fokur fokur kaynıyor yatağa sızıyor du becer beni artık diyen emeli dinlemeyip yapacağımı yapıyorum dilimi amının en ücra yerlerine sukup kazıttıra kazıttıra yalalıyordum amı nerdeyse renk değiştirip morarmaya başladı dil darbelerimden, yaklaşık 30-35 dk yaladıktan sonra emel beklemediğim bir hızla yataktan doğrulup bir hamlede yarağıma sarıldı öyle bir yalıyordu ki san ki 1 ay aç kalmış insanın leziz yemeklere saldırdığı gibi saldırıyordu bana sikim normalinden biraz iri olmasından dolayı ancak bir kısmını ağzına alıyordu çünkü henüz çok tecrübeli değildi o narin elleri sikimi sarmaladığında parmakları onu kavramaya yetmiyordu yaklaşık 5 dk oda beni yaladıktan sonra sırt üstü yatıp bacaklarını açabildiği kadar açtı ve şu anda sokmazsan avazım çıktığı kadar bağırırım dedi. Bende zamanı geldi diye düşündüm ve damarları çıkmış esmer yarağımı ellerimle tutmadan emelin amının dudaklarında gezdirmeye başladım fırça misali aşağı yukarı sürtüyorum onun suyu ile sikimin başı parıl parıl parlıyor du bir süre böyle sürttükten sonra yarağımın başını amının dudaklarına dayayıp biraz ittirdim baş girmişti sora çıkarıp arzuladığım şeyi yaptım ve tek hamlede dibine dayamaya çalıştım ama bunda başarılı olamadım çünkü amcık tazeydi emel öyle bir çığlık attı ki duyulsa bütün mahalle ayağa kalkardı nitekim çevik davranıp yastığı ağzına kapattım acı acı bağırması beni korkutmuştu doğrusu ama beni durduramazdı azmıştım çünkü ne yapayım tarzım bu sert sexi çok seviyorum sanki tecavüz eder gibi sonra tekrar çıkarıp bu sefer olanca gücümle amına dayandım şlooop girmiştim artık artık dibindeydim taşaklarım arka deliğine dayanmıştı emel bağırmaktan sesi kısılmış şekilde durma duuurmaaaaaaaaaaaa diye basıyordu çığlığı var gücümle pompalamaya başladım ger dalıp çıkışımda daha derinlere giriyordum sanki sikim rahminin duvarlarını zorluyor bir yerlere takılıyor du sanki sert ve gızlı darbelerle emeli bağırta bağırta sikmeye başladım aldığımız zevk tarif edilmezdi amı sikimi tamamen sarmış hava bile alamıyordu sikimi çıkardığımda sikim ışıkta parıl parıl parlıyordu ve tekrar dipliyordum bu şekilde 20 dk falan siktim sonra domaltıp belini aşağı çökertip o muhteşem kalçalarını havaya diktim saçlarından tutup başını havaya kaldırıp sert ve hızlı darbelerle becermeye devam ettim her vuruşumda kalçalarının titreyişi beni tekrar dan azdırmaya yetiyordu şlappp şşlaapppp şşlappppp çıkan sesler de cabası onların zevki tarif bile edilemez normalde daha geç boşalırım ama bu durumda daha fazla dayanamazdım içine boşalayımmı dedim asansör olayından bir gün sonra koruyucu iğne yaptırmış ve istediğini yap dedi darbelerimi serileştirip dahada hızlandım çıkan şakırtı sesleriyle beraberalev topu misali spermlerim amını doldurmaya başladı amının derinliklerine döllerimi attırdıım bu azgınlıkla bardaktan boşalırcasına döllerim rahim duvarlarına çarptığını hissettim hemen çıkmayıp 10 dk bu durumda ben onun üstünde o da benim altımda öylece durduk bana aşık olduğunu falan anlattı sex esnasında yapılan konuşmaları yazmadım onlar daha bir ateşli idi fakat dahada uzun olup sizleri sıkmasın diye bu kadar yazdım. buyuksert@hotmail.com Emel ertesi gün saat 14:00 kadar uyumuş beni perişan ettin dedi ve ilişkimiz halen sürüyor fakat kocası yakın bir ile geldi oraya taşınacaklar bilmiyorum ne yapayım? Bu gerçek yaşanmış bir olaydır hangi kısmında olursa olsun inanmayan ve ıspat isteyen olursa her zaman ıspatlamaya hazırım evli bayanlardan çok hoşlanıyorum benimle tanışmak isterseniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder