src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Komsu kizi arzu

14 Aralık 2012 Cuma

Komsu kizi arzu

slm ben kerem daha önceleri buraya bir kaçtane daha hikayemi yazmıştım ben 28 yaşında bekar biriyim bu anlatacagım olay komşu kızıylan yaşanmış ve gercek bir olaydır arzu takma ismi bizim oturdugumuz apartman 3 bloktan oluşuyor 30 daire altı boş odunluklar var bende güvercin besledigim için cogu zamanımı akşamları orada gecirdim hafta sonları arzu ve apartmandakiler gelir kuşlara bakarlardı ama arzu daha istekli cok seviyordu güvercinleri ona iki tane güvercin hediye ettim akşamlar gelip bakarsın beraber yem felen veririz oda kabul etti arada bir akşamları gelir oturur kuşları yemler bakardı ama benim arzuya bakışlarım başkaydı dayanamayıp söyledim seni cok begeniyorum ve arzuluyorum diye ve hemen dudaklarına yumuldum başta pek istekli degildi ama sonra oda karşılık vermeye başlayınca iş cıgırından cıktı arzu biri gelir şimdi ne yapacaksan cabuk yap diye inlemeye başladı hemen eşortmanını indirdim ve bal kutusuna ve kara incisini yalamaya başladım kendinden geçmiş bir halde hade acele et yakalanacagız benimde artık dayanacak gücüm kalmamıştı arzuyu dombatım ve önden girmek istedim ama bakire oldugu için arkadan girmeye başladım başlarda biraz zor oldu ama sonunda içine girmeyi başardım arzu agrı ve zefk arasında kalmış cabul ol aşkım acele et diyordu bu sözlerin karşısında daha fazla dayanamayıp bir volkan gibi içine patladım arzu hemen eşortmanını cekti ve hiç bişe demeden bir sigara aldı yaktı sacını felan düzeltti ve gitti iki gün sonra bana mesaj attı cok güzeldi yine tekrarlayalım diye nisanın altısında ailesi bir dügün için ist gidecekler evde yanlız kalcak onunla tekrar sevişecem az kaldı benle elazıg da oturan buluşup konuşma sex yapmam isteyen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder