src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Sevgilimle doruklara ciktik

2 Aralık 2012 Pazar

Sevgilimle doruklara ciktik

sevgili okurlar sityi takip ederk başım dan geçen bir olayıda ben yazmak istedim ve hemn üye oldum geçtiğimiz yaz aylarıydı temmuzun verdiği o sıcaklık ve serinleme duygsu kız arkadaşım la birlikte sabahtan beri beraber olduğumuz bi gündü akşam üstü olana kadar gezip tozduk ve günümüzü gün ettik sonrasında ben evine bırakıp kendi evime geçicektimki yola koyulduk sevgilimin eve sehir merkezine yakındı ve 15 dakikalık yoldan sonra evine ulaştık beni ilk defa evine davet etti ve soğuk bişiyler ,içmemiz konusunda ısrar etti bende iyice artan sıcaktan dolayı kabul ettim ve çıktık kız arkadaşımın babası vefat etmiş annesi de üniversite okuyan ablasını ziyarete gitmişti sevgilim okulu dolayısıyla burda kalmıştı yani bilirsiniz üniversite ve yaz okulu muhabbeti neyse eve çıktık 4.kattı salona oturdum ve sevgilimin gelmesini bekledim ve geldiğinde gözlerime inanamamıştım sevgilim aşırı sexi bir elbise ve elinde 2 birayla gelmişti salona ben bira içtiğini bile bilmiyordum neyse biraları ydumlamaya başladık tam karşımdaki koltukda oturuyordu ve bana süper minisiyle frikikler vermeye başladı ve bende tahrik olmaya başlamıştım neyseki çok geçmeden şişe tokuşturmaya yanıma geldi bende istediğini yaptım ve bir fondiple birayı bitirdim oda şişeyi bırakmıştı ve nasıl oldu anlamadan öpüşmeye başladık yaklaşık bi 10 dakika öpüşmeden sonra beni çekerek yatak odasına götürdü birden ellerimiz vucdlarımızda dolaşmaya ve entehlikeli yerleri okşamaya başlamıştı ve ben olayların akışını artık sevgilime bırakmıştım nede olsa o istiyordu ve sonun ben sikimi amına birz sürttükten sonra içine girmeyi denedim ilk önce olmadı canı yanmıştı ama tekrar denememi istedi bense ucunu hafif tükürükledim ve bi daha denedim olmuştu ve artık içindeydim tarif edlmez bi duyguydu biraz sıcak sıvılar hissettim boşalıyor sandım ama bi kaç git gel den sonra iyice arttığını anladım ve baktığım da bir iki damla kan gördüm sonra aşkıma sordum ve bana daha ilk dedi ilk erkeği olarak ben, seçmişti ve pek istemedim soğudum ama ısrar etmesine dayanamadım ve onunla 4 kez birlikte oldum ki uyuya kalmışız sabah kalktığımız da ikimizde normaldik kahvaltı olayını atlattık sonra ben artık gideyim ve tam kapıya yönelecektim ki aşkım dudak larımı bidaha kenetledi ve bir kez daha beraber olduk artık yeter bi daha olmasın diye sertçe çıktım odadan ve bana sarılmasıyla ağlaması bir oldu bekaretini yitirdiği ve benim onunla evlenmeyeceğimi biliyordu ve bende aynısı yaptım o günden sonrada bi daha hiç görüşmedim onunla çok ısrsr etti ama ben direndim şimdi başka biriyle nişanlı olduğunu duydum ne diyim mutlu olsunlar::-)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder