src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Ciglik Cigliga Sesli İnleme

5 Aralık 2012 Çarşamba

Ciglik Cigliga Sesli İnleme

Merhaba ben zafer.Hataydan yazıyorum.bir anımı da ben paşlaşmak istiyorum.daha önce yaşamış olduğum bir anımı sizlerle paylaşmıştım.bir gün internete bağlandığım zaman isminin aysun olduğunu öğrendiğim dul bir hanımdan email geldi.kendisinin dul olduğunu 5 yıldır sekse susadığını eğer aradığı özellikler olursa benimle tanışmak istediğini yazıyordu.aysunla bayağı bir yazıştık.birbirimize çok ısınmıştık.ikimizinde herşeyi açıkca yalansız bir şekilde paylaşmamız ısınmamızın en büyük sebebiydi.artık buluşduğumuz zaman neler yapacağımızı konuşuyorduk.o benden çok ateşli çıktı.insanı azdıracak kelimeler kullanıyordu.yarağınla içimi ısıt.parçala beni gibi.öyle azmıştım ki yanında olsam amının derinliklerini çoktan dalmıştım.o büyük günün tarihini belirlemiştik .ben de uzun bir süredir ilişki yaşamadığım için o günü iple çekiyordum.neden derseniz benim sex anlayışım benim için sex birsanattır.kadınımla ilişkiye girdiğim zaman bütün hücrelerim sexsin doruğuna çıkmalı.duygusallık aşk sertlik heyecan bir anda yaşanmalı.böyle bir sex yaşamak isteyen bayanlar yazsın lütfen bana.(serro_07@hotmail.com) işte adresim.neyse aysunla buluştuk.öyle bir bakışı vardı kı bana gel beni ye dercesine.anlayacağınız yaraksızlık başına vurmuş.hani benim de ondan kalır yerim yok ya.evine gittik.daha kapıyı kapatırken kucağıma atladı.dudaklarımız sanki patlamış volkanlar gibi birbirine yapıştı.öpüşmüyor sanki birbirimizi yiyoruz.bunları anlatırken bile çok heyacanlanıyorum.çünkü aysunun çok güzel bir vücudu vardı.hemen yatak odasına gittik.aysun hemen üzerini çıkarmaya başladı dur dedim.ne oldu dedi.hemen olmaz.bence sexs herşeyi doyasıya yaşamaktır.yavaş yavaş.aysuna yatağa uzanmasını söyledim.yatağa uzanınca aşkım ogüzel vücudunun tadını çıkara çıkara görmek istiyorum dedim.bende yanına uzandım.deliler gibi öpüşmeye başladık.ben elbisesin üzerinden o muhteşem göğüslerini sıkmaya başladım.o yılların verdiği susamayla inlemeye başladı.beni en çok çıldırtan şey kadınımın o işten gelen inleme sesleriydi.yavaş yavaş ellerimi amının çevresinde dolaştırmaya başladım.elimi eteğinin altından vajinasına sokunca amının sıcaklığı elimi değil sanki bütün bedenimi yaktı.aysunun gözlerinde artık şehvet pırıltılarından dönmeye başlamıştı.eteğinin içinden başımı soktum.dilimle de tanganın üstünden o güzel amını yalamaya başladım.aşkım amını benim için güzelce traş etmiş.ben amını yaladıkça ahhh ohhhhhhhh erkeğim bitirdin beni diyordu.aşkımı zevkten bulutlara uçurmak istiyordum.çünkü benim için sex dantel işlemesi gibi birşeydi.bütün tatları ala ala zevkin doruklarına çıkmalıydı.kadınım yavaş yavaş çıldırmaya başlamıştı.kadınım dememin sebebi artık herşeyimiz bir olmalıki bulutlarda beraber uçabilelim.başım hala eteğinin içindeydi .tangasını çıkardım. O müthiş üçgen karşımda.bal gibi amını yalamaya başladığımda dil darbelerimle aşkım raydan çıkmış tren gibi inlemeye başladı.inliyor ahh ohhh aşkım sok yarağını söndür ateşimi diye yalvarıyordu.dilimi amının derinliklerine doğru soktukça aşkımın zevk suları şelaleler gibi akıyordu.o bal gibi amını yalarken on dakika geçmedi o yılların verdiği susamışlıkla inleye inleye boşaldı.onun o inleye inleye boşalması beni çılgına çevirdi.ben de azmıştım .artık dayanacak güçüm kalmadı.aletimin damarları zonklamaya başladı.eteğini yukarıya doğru sıyırdım.o iri damarlı yarağımı sevgilimin am dudaklarında ileri geri yaptırmaya başladım.aşkım yalvarıyordu .ne olursun sok parcala beni.amıma geçir diye.yarağımı amına doğruu geçirmeye başladım yavaş yavaş.birden kökledim aşkım oohhhhhhhhhh diye bağırmaya başladı.yarağım artık aşkımın derinliklerine doğru yol almıştı.aşkımın yüzüne bakınca uçmuş başka diyarlara doğru gitmiş.artık dayanacak halim kalmadı.geliyorum aşkım dedim.o ağzıma boşal erkeğim dedim .yarağımı ağzına verdim başını yarağıma doğru gitgel yaptıyordum ki büyük bir sarsıntıyla aşkımın o güzel dudaklarına boşaldım.ikimiz de yatağa yığıldık kaldık.aysunla sabaha kadar bir çok pozisyonda seviştik.ikimizinin de sex sınırları çok genişmiş ki. Doymak bilmedik.şimdi sexse susamış aşk üçgeni volkan dağlar gibi kaynayan bayanları bekliyorum.dürüst kibar yalansız dolansız bayanlar yazsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder